cocta
Opaženo

Cockta: Iz česa si ti?

Cockta vstopa v pomlad z novo regijsko komunikacijsko akcijo »Iz česa si ti?«, s katero želi izpostaviti edinstvenost svojih sestavin kot tudi uporabnikov.

Kratek opis akcije: Cockta je svojevrstna pijača, ki ostaja zvesta svoji naravi, prihajajočim in odhajajočim trendom navkljub. Kot namiguje že njeno ime, je Cockta pravzaprav koktajl skrbno izbranih sestavin. Vsaka od njih prinaša nekaj edinstvenega, skupaj pa tej priljubljeni pijači dajejo poln, edinstven in avtentičen okus. Podobno pa trdijo tudi za ljudi, ki so zmes strasti, izkušenj, prepričanj, nazorov, čustev ... Vsaka od teh »sestavin« je pomembna, saj je posameznike oblikovala v edinstvene in avtentične osebe.

Protagonista kampanje sta bodibilderka Larisa Glavina, ki svojo ženstvenostjo in izklesanim telesom presega stereotipe lepote in spolnih vlog, in paraolimpijski kolesar Milan Petrović, ki ga na poti do zastavljenih ciljev in uspehov ne ustavi nič, niti slepota.

Regijsko komunikacijsko strategijo in oglaševalsko akcijo so zasnovali v agenciji Herman & partnerji. Miha Bevc, kreativni direktor, je ob tem dejal: »Cockta je ena od največjih regijskih znamk z bogato zgodovino, zato je bilo snovanje nove akcije še posebej odgovorna naloga, ki smo se je lotili z zanosom in ponosom. Verjamemo, da bo komunikacijska platforma 'Iz česa si ti?' dosegla zastavljene komunikacijske cilje in omogočila nadaljnje snovanje avtentičnih vsebin, s katerimi se bodo ljubitelji Cockte – pa tudi drugi – lahko poistovetili.«

Laura Bortas, starejša vodja razvoja blagovne znamke, je pri tem dodala: »Ideja o novi komunikacijski akciji je nastala na podlagi dejstva, da je Cockta 'ustvarjena drugače' in da je njen recept nespremenjen že več kot 70 let. Poleg vrednosti, ki jo kot blagovna znamka predstavlja skozi desetletja, izstopa tudi s svojo značilno sestavo in izrazitim okusom, ki jo loči od drugih kola pijač. Ob tej priložnosti smo želeli poudariti vse njene prednosti in potrošnike spomniti, da je Cockta narejena iz najokusnejših zelišč, naravnega ogljikovega dioksida in brez kofeina. Hkrati pa smo v kampanji ohranili že znano glasbeno podlago, torej smo to zgodbo začeli v novi preobleki z dvema pristnima osebama, ki nas z razkrivanjem lastnosti, v katere so vtkane, naravno uvedeta v zgodbo Cocktinih sestavin.«

cocta

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, prodajna mesta, digitalno okolje

Predstavnice naročnika: Jelena Jelenc, Jelena Slade Šilović, Aleksandra Grković in Laura Bortas

Agencija: Herman & partnerji

Kreativna direktorja: Miha Bevc in Drago Mlakar

Kreativna strateginja: Aida Gadžo

Tekstopisec: Drago Mlakar

Direktorica naročnika: Arin Čebokli

Vodja projekta: Katja Grosman

Umetniški direktor: Miha Grobler

Oblikovalka: Špela Medak

Produkcija: Kinomotel

Režiserka: Marcella Zanki

Animacija: Art Rebel 9

Fotograf: Peter Giodani

Digitalna agencija: DROM

Medijska agencija: Pro media Group

coc

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji