chupa1
Opaženo

Chupa Chups nam (in mestu) dela dobro

Chupa Chups je z novo nagradno igro podprl slovenski RollJet, otroke iz Mladinskega doma Malči Beličeve pa popeljal v Woop.

Kratek opis akcije:  Nagradna igra z dobrodelno noto je potekala v sodelovanju s slovenskim podjetjem skirojev s torbami RollJet, s sodelovanjem pa je Chupa Chups potrdil svojo zavezanost k podpiranju slovenskih podjetniških zgodb. »Verjamemo v moč sladkega in v moč dobrih, uspešnih slovenskih zgodb. Zato smo podprli našo nagradno igro s sodelovanjem z RollJetom, slovensko podjetniško zgodbo. Svojo misijo ustvarjanja in podpiranja dobrih zgodb v Sloveniji smo dosegli tudi s pomočjo sodelujočih v nagradni igri, s katerimi smo mladostnike iz Mladinskega doma Malči Beličeve popeljali v Woop,« sta ob tej priložnosti povedali Suzana Anderlič, skrbnica blagovne znamke, in Tara Urbančič, vodja projekta v agenciji Rubikon GRAL.

Projekt so podprli tudi znani mikro- in nanovplivneži Ema Jagrič, Jack on the box, Tia Petek, Patricia Zobec, Manca Rudolf, Tjaša Korošec in Anja Poljanšek.

chupa

Predstavnica naročnika: Suzana Anderlič

Vodja projektov: Tara Urbančič

Kreativni direktor: Gregor Graf

Tekstopisec: Denis Pucelj

Oblikovalki: Lili Geček in Gaja Bajc

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji