neo katarina čas
Opaženo

Čas je za NEO.

Telekom Slovenije je v sodelovanju z agencijo Pristop ustvaril novo komunikacijsko akcijo za NEO s Katarino Čas, ki izpostavlja preprostost in praktičnost naprednih funkcij.

Kratek opis akcije: »NEO je rešitev na enem mestu, s katero so neskončno brskanje po televizijskem sporedu, nadzor nad vsebinami za otroke, zaskrbljenost zaradi varnosti doma in druge preglavice končno postale stvar preteklosti,« pravijo v Telekomu Slovenije. Tokrat se je novi oglaševalski akciji pridružila slovenska igralka Katarina Čas, ki je s svojo sproščenostjo in neposrednostjo nagovorila vse ljubitelje filmskih mojstrovin, oboževalce najnovejših serij, otroke in njihove starše ter navdušence nad pametnimi napravami. Skratka vse, ki imajo raje preprosto kot pa zapleteno.

Zato v krovnem televizijskem oglasu, ki deluje po načelu »making of«, Katarina na prvem sestanku z energičnim režiserjem in tuhtajočim kreativcem izlušči praktičnost NEO dostopa do vsebin z »manj išči, več glej«. In prav ta jedrnatost, ki izpostavlja osrednje NEO prednosti, se nadaljuje tudi v kratkih produktnih video oglasih, kampanjskih izpeljavah na spletu, gradivih zunanjega oglaševanja ter na prodajnih mestih. V središču celotne komunikacije pa je navdušenje nad NEO.

 

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Eva Winkler, Mateja Grabar Premelč in Borut Bartol

Direktorica projekta: Sanja Likar

Vodja projekta v agenciji: Tea Rojec

Kreativni direktor: Matija Kocbek

Strateginja: Eva Šterk

Spletna strateginja: Tina Šubic Konda

Tekstopisec: Peter Zabret

Umetniška direktorja: Matija Kocbek in Rok Flego

Oblikovalci: Urban Zotel, Rok Flego, Emil Barbarić, Samo Jarc, Nejc Vernik in Matic Klemen

Produkcijska hiša: Felina Films

Režiser: Peter Bratuša

Scenarista: Jure Karas in Peter Zabret

Fotografinja: Urša Premik

Postprodukcija: Nuframe, 100

Medijski zakup: Tamma Žbontar, Pristop Media

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: april – maj 2020

Intervju

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

kreativca agencija 101
08. 09. 2020

Predstavljamo še zadnji par mladih kreativcev, ki se na SOF-u potegujeta za zmago. Žirijo…

Naši avtorji