neo katarina čas
Opaženo

Čas je za NEO.

Telekom Slovenije je v sodelovanju z agencijo Pristop ustvaril novo komunikacijsko akcijo za NEO s Katarino Čas, ki izpostavlja preprostost in praktičnost naprednih funkcij.

Kratek opis akcije: »NEO je rešitev na enem mestu, s katero so neskončno brskanje po televizijskem sporedu, nadzor nad vsebinami za otroke, zaskrbljenost zaradi varnosti doma in druge preglavice končno postale stvar preteklosti,« pravijo v Telekomu Slovenije. Tokrat se je novi oglaševalski akciji pridružila slovenska igralka Katarina Čas, ki je s svojo sproščenostjo in neposrednostjo nagovorila vse ljubitelje filmskih mojstrovin, oboževalce najnovejših serij, otroke in njihove starše ter navdušence nad pametnimi napravami. Skratka vse, ki imajo raje preprosto kot pa zapleteno.

Zato v krovnem televizijskem oglasu, ki deluje po načelu »making of«, Katarina na prvem sestanku z energičnim režiserjem in tuhtajočim kreativcem izlušči praktičnost NEO dostopa do vsebin z »manj išči, več glej«. In prav ta jedrnatost, ki izpostavlja osrednje NEO prednosti, se nadaljuje tudi v kratkih produktnih video oglasih, kampanjskih izpeljavah na spletu, gradivih zunanjega oglaševanja ter na prodajnih mestih. V središču celotne komunikacije pa je navdušenje nad NEO.

 

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Eva Winkler, Mateja Grabar Premelč in Borut Bartol

Direktorica projekta: Sanja Likar

Vodja projekta v agenciji: Tea Rojec

Kreativni direktor: Matija Kocbek

Strateginja: Eva Šterk

Spletna strateginja: Tina Šubic Konda

Tekstopisec: Peter Zabret

Umetniška direktorja: Matija Kocbek in Rok Flego

Oblikovalci: Urban Zotel, Rok Flego, Emil Barbarić, Samo Jarc, Nejc Vernik in Matic Klemen

Produkcijska hiša: Felina Films

Režiser: Peter Bratuša

Scenarista: Jure Karas in Peter Zabret

Fotografinja: Urša Premik

Postprodukcija: Nuframe, 100

Medijski zakup: Tamma Žbontar, Pristop Media

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: april – maj 2020

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji