Naj gre plastika iz mode
Opaženo

Čas je, da gre plastika (končno) iz mode

Podjetje za proizvodnjo kartonske embalaže DS Smith, ki preko treh velikih obratov deluje tudi v Sloveniji, je na družbenih omrežjih zagnalo novo mednarodno kampanjo z naslovom »Naj gre plastika iz mode« (»Let Plastic Go Out of Fashion«).

Kot pravijo, je namen kampanje predvsem opozoriti na hitro rastoči problem plastičnih ovojev in vrečk v spletni prodaji oblačil in obutve. Želijo tudi okrepiti pritisk na spletne trgovce in zakonodajalce ter spodbuditi hitrejši prehod na trajnostne embalažne rešitve, tudi zaradi potrošnikov, ki to v čedalje večji meri zahtevajo od podjetij.

»Ne glede na to, da smo v Sloveniji že leta 2019 prepovedali brezplačno delitev plastičnih vrečk v fizičnih trgovinah, in ne glede na številne kampanje s pozivi k zmanjšanju porabe plastike za enkratno uporabo spletna modna industrija namreč še vedno ustvarja vse več plastičnih odpadkov,« ugotavljajo v DS Smith. Na ta izziv se odzivajo z rešitvami iz reciklabilnih materialov brez plastike in spodbujajo trajnostne prakse v embalažni industriji.

Pravijo, da je učinkovita rešitev že zamenjava sekundarne plastične embalaže s papirjem in kartonom, kar nekateri njihovi naročniki že počnejo. Kot primer dobre prakse izpostavljajo sodelovanje z modnim velikanom Zalando, ki je s pomočjo DS Smithovih rešitev uspešno in v celoti prešel na papirnato embalažo za spletne pošiljke – tudi v Sloveniji. Po podatkih Zalanda je ta prehod na reciklabilno embalažo prinesel kar 16-odstotno povečanje zadovoljstva strank. 

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji