obi
Opaženo

Čarobni prazniki v OBI-ju

Agencija Futura DDB je za OBI Slovenija že tradicionalno oblikovala prav posebne praznične metrolighte, ki jih lahko opazite na vseh ljubljanskih vpadnicah.

Kratek opis akcije: Njihova posebnost je, da vključujejo vse tri pozicije metrolighta in tako z vsako menjavo motiva ljudem prikažejo kar največji nabor najrazličnejše praznične dekoracije, ki je na voljo v OBI-ju. Vrh metrolighta krasi velika svetleča zvezda, kar ga naredi še bolj opaznega in zanimivega.

obi

Elementi akcije: zunanje oglaševanje

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnik naročnika: Matej Rožen 

Vodja projekta v agenciji: Tatjana Pavlič Fekonja

Zasnova, oblikovanje in izvedba: Ekipa F2 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji