thai airlines
Opaženo

Brezplačne milje za vse, ki #ostajajodoma

Letalske družbe običajno svojim potnikom nudijo brezplačne milje za vsak let, ki ga opravijo, pri Thai Airways pa so se odločili drugače. Potnike bodo nagradili, če bodo ostali doma.

Akcijo so zasnovali v newyorški digitalni marketinški agenciji Wunderman Thompson, z njo pa želijo spodbuditi svoje uporabnike, da se čim bolj vestno držijo samoosamitvenih ukrepov. Podelili bodo kar tri milijone brezplačnih milj, za to, da bi jih lahko dobili, pa morajo člani njihovega kluba Royal Orchid Plus na svoje mobilne telefone naložiti aplikacijo Stay Home Miles Exchange. Preko aplikacije označijo lokacijo svojega doma in ves čas, ki ga preživijo doma, zbirajo milije. Kadar se od doma oddaljijo, se zbiranje preneha in se nato znova začne, ko se vrnejo. »Pri Thai Airways želimo ljudem stati ob strani v teh težkih časih. Spodbujamo jih, naj ohranjajo socialno distanco in naj ostajajo doma, da se okužbe ne bi širile po državi. Hkrati jim omogočamo zbiranje milj, ki jih bodo lahko izkoristili, ko bo pandemija končana,« je ob tej priložnosti dejal Wiwat Piyawiroj, podpredsednik družbe Thai Airways.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji