Walkers
Opaženo

Brez Walkersa ni igre

Pretekli konec tedna se je končalo evropsko prvenstvo UEFA za ženske, ki so ga izkoristili tudi oglaševalci. Med najbolj opaženimi (tudi zaradi zvezdniške zasedbe) je bil oglas za blagovno znamko čipsa Walkers.

Walkers letos nadaljuje kampanjo »Brez Walkersa ni igre« (»No Walkers, No Game.«), v kateri sta lani nastopila nogometaša Thierry Henry in David Beckham, letos pa sta v ospredju nogometašici Lauren James in Leah Williamson. Medtem ko iščeta pravi pub, v katerem bi si ogledali tekmo (in presenečata tamkajšnje obiskovalce), izpostavita dejstvo, da iščeta lokal, kjer imajo tudi čips Walkers. Ko ga najdeta, se jima tam pridružita tudi Lionel Messi in Luis Suarez, ki požanjeta še več navdušenja obiskovalcev.

Intervju

tuškej
07. 11. 2025

Objavljamo intervju z Mitjem Tuškejem, strategom in partnerjem v skupini Formitas, ki je…

Dober občutek je, da tvoje delo prepozna tisti del strokovne javnosti, ki si mu v svojem delu najbolj predan.

Komotar
03. 11. 2025

In ta strast je razvidna iz vsake minute pogovora s Cirilom Komotarjem, najbolj…

Moja vloga kot ustvarjalca vsebin je v bistvu precej sebična, saj hočem biti sam zadovoljen s tem, kar objavim. Imam res veliko srečo oziroma…

Življenje z znaMMkami
27. 10. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Naši avtorji