Urad za mladino
Opaženo

»Brez tvojega mnenja lahko samo domnevamo …

… zato je ključno, da pri pomembnih vprašanjih glede našega življenja in bivanja prispevamo svojega,« spodbujajo v Uradu za mladino Mestne občine Ljubljana.

V sodelovanju z DROM agency so zato pripravili zunanjo oglase, s katerimi želijo pridobiti informacijo o tem, kako mladi v Ljubljani doživljajo svoje življenje, kaj jim je pomembno in kaj bi želeli izboljšati.

Urad za mladino Mestne občine Ljubljana bo v letu 2025 pripravil novo 10-letno strategijo, ki bo opredelila različne vidike mladinske politike znotraj Mestne občine Ljubljana. V proces nastanka novega strateškega dokumenta želijo aktivno vključiti tudi mlade med 15. in 29. letom starosti. V ta namen so pripravili spletno anketo, preko katere lahko mladi oddajo svoje mnenje, želje in predloge glede življenja v Ljubljani. Zbrani podatki bodo služili kot izhodišče za oblikovanje konkretnih ciljev in smernic v novi 10-letni strategiji.

Mnenje mladih bodo v prihajajočem letu zbirali preko različnih kanalov, v preteklem mesecu pa so komunikacijo otvorili preko opaznega zunanjega oglaševanja in podpornih vsebin na družbenih omrežjih.

Vizualna podoba komunikacije temelji na nagnjenosti generacije Z k neformalnim vizualnim stilom, ki jih najdemo na primer na družbenih omrežjih ali v računalniških igrah. »Zaobljeni robovi, svetle barve, blur in QR-koda združujejo skoraj eskapistično igrivost, tehnološko povezljivost in neposredno komunikacijo, kar je idealno za mlade, ki so pogosto zasedeni, a željni izražanja in sodelovanja v skupnosti. Fiktivno rožnato bitje – za nekatere prašiček ali 'šparovček' – pa prikazuje naložbo mladih v prihodnost ter uteleša bogato domišljijo, ustvarjalno energijo, sveže ideje in pogum za spremembe – vse tisto, kar mladi prinašajo v Ljubljano,« pravijo snovalci kampanje.

urad1

urad2

urad3

Pri snovanju projekta so sodelovali Katarina Gorenc, Karmen Žirovnik in Kaja Sodnik (predstavnice naročnika), Marko Klemen (kreativni direktor za vizualne zasnove in oblikovalec), Zala Maček (direktorica naročnika) in Kristjan Klemenčič (višji tekstopisec).

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji