izbor argeta šport
Opaženo

Botrstvo v športu

Argeta je prva znamka izdelkov široke potrošnje, ki je podprla projekt Botrstvo v športu. Ob tej priložnosti so zasnovali komunikacijsko akcijo, s katero so se zahvalili vsem, ki kupujejo Argeto, saj pravijo, da donacija brez njih ne bi bila mogoča.

Kratek opis akcije: Argeta že vrsto let podpira vrhunski šport in športnike, saj z njimi deli vrednote, zapisane v njenem genskem zapisu. V preteklem letu so to sodelovanje kronali še z donacijo programu Botrstvo v športu, ki deluje pod okriljem Olimpijskega komiteja Slovenije in Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje. Argeta je tako postala zlati sponzor programa, namenjenega mladim nadobudnim športnikom, ki zaradi socialne ogroženosti ne morejo doseči svojih športnih sanj.

V zahvalo kupcem Argete so z agencijo Luna \TBWA zasnovali komunikacijsko akcijo, v kateri nastopajo slovenski vrhunski športniki. Akcija nosi slogan, izpeljan iz Argetine nove komunikacijske platforme »Uspeh pride s trdim delom. In pravo podporo.«. Del akcije je tudi izziv na Instagramu, v okviru katerega so ljubiteljem Argete in športa ponudili možnost, da pokažejo svojo podporo in s tem še povečajo Argetino donacijo.

argeta šport1

argeta šport2

Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran, komunikacija na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika: Nedeljka Jankovič, Ana Jamnik in Živa Deu

Vodje projekta v agenciji: Nika Frece, Nina Melink in Valerija Smolej

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Kreativna direktorica in tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Jure Sotler

Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov

Spletni strateg: Jan Omahen

Oblikovalca: Ivan Todorović in Nina Zadravec

Produkcijska hiša: Kinomotel

Fotografa: Matic Kozinc in Luka Matijevec

Trajanje akcije: januar–marec 2021

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji