dobra dejanja
Opaženo

Bodimo povezani za prihodnost, tokrat z dobrimi dejanji

Jeseni so Triglav Skladi predstavili oglaševalsko akcijo »Bodimo povezani za prihodnost«, zdaj pa sledi njen pomladni del. Ustvarili sta ga komunikacijska agencija Yootree Creative in digitalna agencija Madwise.

Kratek opis akcije: Akcija želi sporočiti, da so dobra, trajnostna dejanja vse okrog nas. Prikazati želi njihovo raznolikost in navdihovati, saj z dobrimi dejanji vsi ustvarjamo boljši, bolj trajnostni jutri.

Na pristajalni strani lahko obiskovalci zapišejo svoja dnevna dobra dejanja za okolje, sočloveka in delovno okolje. Z zapisi navdihujejo drug drugega in dokazujejo, da je dobrih dejanj veliko več kot slabih novic. Svoje znanje o trajnosti lahko preizkusijo preko kviza, ki je svoje mesto našel na enem od ljubljanskih plakatov TAM-TAM. Sledijo in učijo pa se lahko tudi od mladih vplivnežev, ki na Instagramu delijo svoje poglede na trajnost skozi video posnetke in dnevne prevzeme.

ts tam tam

V agenciji Madwise so razvili zasnovo in mehaniko kampanje, ustvarili vsebinski del pristajalne strani ter izvedli vsebinsko in tehnično integracijo s sistemom marketinške avtomatizacije, agencija Yootree Creative pa je poskrbela za svežo vizualno podobo v obliki barvitega kolaža in celostno večkanalno komunikacijo.

ts5

ts6

»Spomladanska komunikacija želi dokazati, da smo vsi v svojih odločitvah že ponotranjili željo po trajnostnih spremembah. Zdaj je čas, da se o njih začnemo pogovarjati, prenašati znanje in skupaj delati pomembne korake za boljšo prihodnost,« pravijo v Triglav Skladih in dodajajo, da se k temu obvezujejo tudi sami, in sicer skozi sprejete zaveze in spremembe v poslovanju družbe, ki si jih obiskovalci lahko preberejo na njihovem spletnem mestu.

Elementi akcije: lead generation aktivacija, pristajalna stran, marketinška avtomatizacija, televizijsko, radijsko, zunanje in spletno oglaševanje, priložnostni plakati TAM-TAM, sodelovanje z vplivneži

Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik, Nataša Germ in Jerneja Faletič

Strateg in kreativni direktor: Tomaž Apohal (Yootree Creative)

Vodja projekta v agenciji: Irena Dizdarevič (Yootree Creative)

Vodenje in optimizacija digitalne aktivacije: Vid Turk (Madwise)

Umetniška direktorja: Neža Pavrič in Ivor Bogunić (Yootree Creative)

Oblikovanje: Neža Pavrič in Jože Martinčič (Yootree Creative)

Zasnova digitalne aktivacije in tekstopisje digitalnih vsebin: Aljaž Marn (Madwise)

Tekstopiski: Živa Munih in Anja Hren (Yootree Creative)

Komunikacija na družbenih omrežjih in sodelovanje z vplivneži: Yootree Creative in Medialog

Oblikovanje in UX spletne strani: Tina Semič (Madwise)

Oblikovanje digitalnih materialov: Lara Batistuta in Eva Štirn (Madwise)

Vodja digitalnega oglaševanja: Jan Kenk (Madwise)

Medijska agencija: Medialog

Sodelujoča partnerja: Innovatif in MK Visuals

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji