đuro
Opaženo

Black‘n‘Easy Strong

V agenciji Idea Plus Communications so pripravili oglaševalsko akcijo za novi izdelek v Barcaffèjevi liniji izdelkov Black‘n‘Easy.

Kratek opis akcije: »Linija izdelkov Black‘n‘Easy je tista, ki v minuti zbudi tudi eno od največjih igralskih zvezd v regiji Branka Đurića – Đura. Kava nove generacije, brez katere si Đuro ne predstavlja več svojih juter, je zdaj bogatejša še za močnejšo različico Black‘n‘Easy Strong. Poleg večje količine kave v posameznem praktičnem pakiranju se Black'n'Easy Strong ponaša z intenzivnejšo aromo, značilno za sveže mleto praženo kavo. Prava rešitev za jutra, ko nam je poleg okusa pomembno, da nas kava hitro prebudi in nam da dodatni zagon za začetek novega dne,« pravijo v Barcaffèju.

Elementi akcije: televizijski oglas, aktivnosti na prodajnih mestih, družbena omrežja, spletni mediji

Predstavnica naročnika: Nika Filipič

Vodja projekta v agenciji: Ljiljana Malenović

Kreativni direktor: Toni Laurenčić

Tekstopisec: Slobodan Hrnjak

Umetniški direktor: Nikola Cvetković

Produkcijska hiša: Idea Plus Communications

Režiser: Srđan Dragojević

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: november – december 2020

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji