zavarovalnica
Opaženo

AvtoMobilno zavarovanje

V agenciji Internavti so v sodelovanju z Zavarovalnico Triglav zasnovali komunikacijsko akcijo za zavarovalni produkt AvtoMobilno zavarovanje.

Kratek opis akcije: Časi se spreminjajo, z njimi pa se spreminja tudi naša mobilnost, pravijo v Zavarovalnici Triglav. Zato so razvili nov produkt z imenom Avtomobilno, ki zavarovancem omogoča, da poleg avtomobila zavarujejo še druge oblike sodobnih mobilnosti, kot so skiroji, e-kolesa in rolke, pa tudi prtljago in rehabilitacijo po nesreči v prometu.

zavarovalnica

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, vsebinski marketing, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak in Jaka Jauh

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Urša Pučko, Anja Bencik in Ana Peterlin

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisca: Andraž Čelik in Tit Lončar

Oblikovalca: Daša Hrvacki in Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Nora PG

Režiser: Nejc Pohar

Fotograf: Aljaž Habot

Retušer: Mark Jordan, Umer

Glasba: Junior Senior – Move Your Feet

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji