ave
Opaženo

Ave mojstri vedo, kaj je strast

AVE Panvita prenavlja embalažo in komunikacijo v sodelovanju s skupino Herman & partnerji.

Kratek opis akcije: AVE Panvita je eno od redkih podjetij, ki se lahko pohvali s proizvodnim nadzorom od njive do mize, z domačo krmo in širokim izborom ponudbe. Zato je prihajajoči stoti jubilej priložnost, da v novo stoletje poslovanja vstopi z novo embalažo in komunikacijo.

Sporočilo oglaševalske akcije izhaja iz porekla in poslanstva blagovne znamke. Strast, ki določa prekmursko gostoljubje, povezanost in odnos do dela, so izpostavili kot temo, ki jih ločuje od konkurence. In prav to je tisto, kar naredi vrhunske mesnine, ki ustvarjajo vsakdanje kuharske mojstre med nami. »Upravičeno višje pozicioniranje blagovne znamke smo nadgradili s prepoznavno embalažo in vizualno podobo, ki omogoča opazno izpostavitev 'single minded' sporočila,« so sporočili v skupini Herman & partnerji.

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, radijski oglasi in radijska aktivacija, zunanje in spletno oglaševanje, aktivacija na družbenih omrežjih

Predstavnica naročnika: Simona Petek Čerpnjak

Kreativna direktorja: Radovan Arnold in Matej Kodrič

Tekstopisca: Matej Kodrič in Maj Kelenc

Direktorica projekta v agenciji: Arin Čebokli

Asistentka direktorice projekta v agenciji: Anja Mitrović

Umetniški direktor: Radovan Arnold

Oblikovalka: Mateja Omerzel

Digitalni strateg: Matej Sever

Medijska agencija: Media Publikum 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji