argeta nova embalaza
Opaženo

Argeta s prenovljeno embalažo

Argeta predstavlja celovito prenovo vseh embalaž blagovne znamke. Avtorji nove podobe, agencija Yootree, so novo vizualno podobo zasnovali tako, da odseva kakovost in izviren značaj receptov, ki dajejo namazom Argeta nezamenljiv okus.

Kratek opis akcije: S projektom prenove so se pri Argeti oddaljili od industrijskega videza, ki prevladuje pri konkurentih (po vsem svetu) znotraj kategorije, ter hladne, industrijske podobe, ki smo je vajeni na izdelkih mesnih in ribjih namazov.

Novo podobo embalaž tako krasijo unikatne ilustracije, s katerimi se podoba premika v polje obrtnih izdelkov najvišje kakovosti. »Nova podoba Argetinih dozic na drugačen in opazen način nagovarja navdušence in jim z osrednjim elementom podobe, z ilustracijo, približuje značaj in zgodbo posameznega okusa,« pravijo v agenciji Yootree.

Novi pristop podajanja vsebine se spreminja skozi celoten nabor namazov Argeta, ki na prodajni polici izstopa, uporabnikom pomaga razlikovati okuse, hkrati pa jim z opisnimi motivi predstavlja »dušo« posameznega namaza – kampiranje v naravi, počitnice na Mediteranu, neokrnjene pašnike planšarskih planin ali eksotiko Magreba.

argeta embalaza1

argeta embalaza2

Preds­tavnice naročnika: Petra Čadež, Mojca Pesendorfer in Vida Kos

Vodja projekta: Irena Dizdarević

Izvršni kreativni direktor: Tomaž Apohal

Kreativni direktor: Ivor Bogunić

Umetniška direktorja: Ivor Bogunić in Sabina Špiler

Ilustratorka: Veronika Burger

Izvedbena oblikovalca: Jože Martinčič in Armando Tul

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji