hadalin
Opaženo

Ambasador pobude za zelen planet

Merkur je v sodelovanju z Agencijo 101 predstavil zagovorniško akcijo, v kateri v glavni vlogi nastopa vrhunski slovenski smučar Štefan Hadalin.

Kratek opis akcije: Akcija je sicer namenjena predstavitvi platforme za aktivno ozaveščanje o pomenu odgovornega odnosa do okolja. Trajnostna platforma »Za zelen planet« bo povezovala širok spekter Merkurjevih okolju prijaznih rešitev in uporabnike, ki si želijo razvijati odgovorne prakse in sprejemati trajnostne odločitve.

Akcijo so pri Merkurju in Agenciji 101 lansirali s pomočjo Štefana Hadalina, enega od najboljših slovenskih smučarjev in svetovnega podprvaka, ki mu Merkur kot osebni sponzor zadnja leta stoji ob strani. Njegov šport je namreč tesno povezan z naravo in je še posebej na udaru podnebnih sprememb. Če se bodo trenutni trendi nadaljevali v Sloveniji, do konca tega stoletja namreč skoraj ne bo več smučišč; zaradi globalnega segrevanja in obremenjevanja okolja so neposredno ogrožena vsa smučišča na višini pod 1.500 metrov na morjem. Že pred nekaj leti je v odjugi v pozabo utonilo tudi vrhniško smučišče Ulovka, kjer je kariero začel tudi Štefan Hadalin. Hadalin je tudi sam aktiven zagovornik odgovornega odnosa do okolja, te vrednote pa bo med akcijo še aktivneje promoviral tudi na svojih komunikacijskih kanalih in v smučarski karavani. Vez med vrednotami športnika in znamke je še posebej močna tudi zaradi dejstva, da Merkur s svojimi trajnostnimi programi in rešitvami omogoča številne okolju prijazne rešitve.

merkur hadalin1

merkur hadalin2

Elementi akcije: oglaševanje na družbenih omrežjih, vplivniško komuniciranje, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnem mestu in interna komunikacija

Predstavnice naročnika: Lidija Rakuša, Manuela Ela Piškur in Saša Osolnik

Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Svetovalec za medijske vsebine: Blaž Jarc

Komunikacija na družbenih omrežjih: Hana Godina in Urška Čuk

Produkcijska hiša: Fotonist

Ostali sodelavci: Neja Kalan, Klavdija Trček in Jure Lavrin (animacija)

Ostale sodelujoče agencije: Publicis (celostna podoba pobude »Za zelen planet«), Pristop Media (odnosi z javnostmi)

Trajanje akcije: od novembra 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji