unicredit
Opaženo

Akcija črnega petka

Na UniCredit Bank so v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA pripravili komunikacijsko akcijo, s katero so želeli pritegniti nove komitente, da na spletu odprejo paket Brezskrbni, in povečati prodajo kartice Visa.

Kratek opis akcije: Z osrednjim nagovorom »Kavč je moja banka in trgovina« so UniCredit Bank pozicionirali kot digitalno napredno banko, ki omogoča odprtje računa preko spleta brez obiska banke. S pomočjo člankov na različnih spletnih portalih bralce tudi izobražujejo o prednostih spletnega odprtja bančnega računa ter o tem, kako poskrbeti za bolj varne spletne nakupe.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, vsebinski marketing

Predstavnici naročnika: Anja Bavčar in Kristina Berčon

Vodja projekta: Nace Tomc

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Tekstopiska: Maja Burja

Oblikovalka: Nina Zadravec

Medijski agenciji: Grey, iPROM

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji