nicha
Opaženo

Agencija Nicha praznuje 20 let

Pred dvajsetimi leti se je v Ljubljani pojavila nova »ženska« v mestu. To je agencija Nicha, ki jo v uspešnem dvojcu krmarita partnerici in sestri Lidia Pavlin in Marjeta Kirn Kljajič.

Kot pravita, sta v dveh desetletjih s svojo nišno ekipo »zakuhali« številne vrhunske oglaševalske akcije za domače in mednarodne naročnike, izpeljali preko 200 različnih dogodkov, zaključili več kot 1300 projektov za preko 200 naročnikov. Vmes sta skuhali okoli 17.000 kav (pa tudi kakšno marmelado), spekli številne sladke dobrote in vložili tudi kakšno zelenjavo.

»Po eni strani se nama zdi, da je teh dvajset let kar »zletelo« mimo in da smo še pred kratkim praznovali pravljičnih sedem, po drugi strani pa naju ta uspešna kilometrina v slovenskem konkurenčnem in turbolentnem okolju navdaja s ponosom, zadovoljstvom in potrditvijo naših partnerjev in prijateljev, da smo nekaj delali dobro in prav,« sta ob tej priložnosti povedali Lidia Pavlin in Marjeta Kirn Kljajič.

nicha reference

Pravita, da so v agenciji Nicha svojim naročnikom vedno prisluhnili in skupaj z njimi gradili močne blagovne znamke. Ponosni so na 'kemijo' z najzvestejšimi naročniki, ki traja že vseh 20 let. Eden takih je BTC, s katerim 'dihajo' skupaj že 20 let in s katerim so doživeli veliko lepih trenutkov. »Včasih so bili tudi stresni in manj lepi, a zelo poučni. Skozi vse vzpone in padce smo rasli skupaj in razvili iskrena prijateljstva, kar je pa v teh časih za nas največja naložba,« pravita.

Tudi med projekti, na katere ju vežejo še posebno lepi spomini, omenita prav praznovanje 50-letnice BTC-ja in celostne kampanje zanjo, ki so jo poimenovali »Mladostni polet pri 50-ih«. »Koliko srčne energije smo takrat vsi vložili v to kampanjo in dogodek za zaposlene ter upokojence v Unionski dvorani, na katerem smo ganjeno vsi jokali ob spominskem filmu, ki smo ga skupaj soustvarili. Ne oni kot naročnik ne mi kot agencija ne bi mogli sami, brez zaupanja in iskrenega sodelovanja, izpeljati tako velikega in odgovornega projekta,« skleneta.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji