m
Opaženo

Agencija Bruketa&Žinić&Grey za oljčno olje Turinella ustvarila plešočo etiketo

Znamka Turinella ima novo etiketo, na kateri je naslikano deblo oljke, ki v obliki črke T asociira na ime blagovne znamke. Njeno podobo je kreativno zasnovala agencija Bruketa&Žinić&Grey.

Turinella je malo družinsko podjetje iz hrvaške Istre, ki se ukvarja s proizvodnjo oljčnega olja, za katerega so dobili več nagrad. Osrednji motiv na prenovljeni etiketi so oblikovali v agenciji Bruketa&Žinić&Grey. Navdih za interaktivni element etikete so v agenciji dobili v lokalni legendi, po kateri naj bi vile ponoči spale v oljkah, podnevi pa s svojim čarobnim plesom gradile puljski amfiteater. Na etiketo so dodali QR-kodo, ki vodi do plesa vile Turinelle in njene čarobnosti. Posnetek si lahko ogledate TU. Video je agencija Bruketa&Žinić&Grey ustvarila v sodelovanju s Chroma studiom.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji