abanka
Opaženo

Abanka vedno z vami. Tudi doma.

Abanka je v sodelovanju s kreativno agencijo Erpium pripravila tržnokomunikacijsko akcijo s sloganom »Abanka vedno z vami. Tudi doma«. Z njo želijo v času izrednih razmer stranke spomniti, da lahko z Abanko poslujejo tudi od doma.

Kratek opis akcije: Z akcijo so v ospredje postavili uporabo mobilne banke Abamobi, spletne banke Abanet in kontaktnega centra Abafon, s katerimi Abanka svojim uporabnikom omogoča urejanje številnih bančnih opravkov kar iz udobja svojega doma. Krovno kreativno rešitev s sloganom akcije so dopolnjevali produktni oglasi s sekundarnimi sporočili posamezne storitve spletnega poslovanja in ključnik #ostanidoma.

Poleg elementov v digitalnih medijih in na družbenih omrežjih je bil v ospredju tudi televizijski oglas za mobilno banko, ki so ga nadgradili s primarnim in sekundarnim sporočilom akcije. Preko internih kanalov so uporabnike s koristnimi nasveti izobraževali o možnostih, ki jih ponuja spletno poslovanje in jih tako spodbujali, da so v skladu s pobudo #ostanidoma številne bančne opravke uredili od doma, brez obiska poslovalnice. Za vse, ki se s spletnim poslovanjem še niso srečali, pa so v Abanki za lažji začetek pripravili tudi posebno ponudbo in jim storitve spletnega in mobilnega bančništva ponudili brezplačno.

 abanka1

abanka2

abanka3

abanka4

abanka6

Elementi akcije: spletno mesto, videoprodukcija, spletno in mobilno oglaševanje, družbena omrežja, oglasni televizijski in spletni videospot, interni kanali banke

Naročnik: Abanka

Agencija: Erpium

Medijska agencija: PHD

Predstavniki naročnika: Sandra Njegovan, Andrej Šadl in Tisa Vrečko Ilc

Vodja projekta v agenciji: Katja Kužner

Kreativni direktor: Matjaž Jarkovič

Tekstopiska: Nina Černič

Oblikovalca: Petra Brelih in Domen Čas

Fotograf: Matic Kremžar

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Glasbena podlaga: Tabu – Hodi sam

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji