z
Opaženo

65. jazz festival Ljubljana

Jazz festival Ljubljana, ki ga producira Cankarjev dom, je jazz festival z najdaljšo tradicijo v Evropi. Letos obhaja častitljivih 65 let.

Kratek opis akcije: Ker je dobro usidran v zavest javosti, glavni motiv podobe tvori kar samo beseda JAZZ in spremljevalna številka 65. Poleg razgibanih črkovnih form podobo letešnjega festivala močno zaznamuje tudi pestra paleta barv, ki se odziva na bogatost in pestrost glasbenega programa. Različne kombinacije barvnih parov poskrbijo za informacije o možnosti personalizacije posameznih koncertov, hkrarti pa barvitost omogoča tvorjenje neuniformirane podobe. In nenazadnje, ker gre za sodobno podobo, je ta narejena tako, da je fleksibilna in se odziva na različne medije. Na statičnih oziroma tiskanih materialih za občutek gibanja in glasbe poskrbi dinamična kompozicija in unikatna gradnja/slojenje črk, v gibljivi različici pa vse skupaj še nadgradi učinek animacije.

Elementi akcije: zunanje in tiskano oglaševanje, oglasi na digitalnih kanalih in družbenih omrežjih, radijsko oglaševanje

Predstavnici naročnika: Saša Globačnik, Darinka Hvalec

Agencija: AA + Studio Kruh

Vodja projekta v agenciji: Anja Delbello

Kreativni direktorji: Anja Delbello, Aljaž Vesel (AA), Gregor Makovec (Studio Kruh)

Oblikovalci: AA + Studio Kruh

Trajanje akcije: 15. maj do 10. julij 2024

z

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji