sola
Opaženo

100 % Sola sok

Ena od spomladanskih novosti v slovenskem tržnem prostoru prihaja iz Pivovarne Laško Union: znamka Sola je namreč v sodelovanju z agencijo Pristop predstavila naravni pomarančni in jabolčni sok.

Kratek opis akcije: V Pivovarni Laško Union so se odločili za nov korak in Solo poslali na izjemno konkurenčno področje naravnih sokov. »Družini izdelkov sta se tako pridružila 100 % sokova z okusom pomaranče in jabolka tako v pločevinki kot tudi litrski embalaži Pure-Pak. Glavni izziv je bil približati obe novosti z zapomnljivo in prepoznavno komunikacijo na različnih komunikacijski kanalih in pri tem 100 % odžejati celotno Slovenijo,« pravijo.

sola2

Predstavnika naročnika: David Zappe in Tina Čoga

Kreativni direktor in scenarist: Aljoša Bagola

Umetniški direktor: Rok Flego

Direktorica projekta: Anja Jurca

Vodja projekta: Katja Grosman

Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret

Oblikovalec: Niko Matko

Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen

Strateginja za družbena omrežja: Ajda Perme

Oblikovalec zvoka: 100 d.o.o.

Produkcijska hiša: Art Rebel9

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji