creativ
Aktualno

Tako bomo bivali čez dvajset let

Na letošnjem milanskem tednu oblikovanja, ki bo že 59. po vrsti, se bo Center za kreativnost (CzK), ki deluje v okviru Muzeja za arhitekturo in oblikovanje (MAO), predstavil s skupinsko razstavo [Tunel 29] Oblikovanje za postapokaliptični svet.

Skupinska razstava uprizarja postapokaliptični svet, v katerem je uničeno naravno okolje, zato se življenje odvija le še v Tunelu 29. Zasnovani scenarij z izbranimi projekti predpostavlja temno prihodnost, postindustrijsko distopijo, kjer življenje vztraja le še v strogo nadzorovanem umetnem okolju, napolnjenem s pohištvom iz reciklirane plastike, z lesom invazivnih rastlinskih vrst in nabranimi odpadnimi kovinami, kjer preživeli gojijo svojo hrano.

Na odprti poziv za sodelovanje je prispelo 69 prijav z več kot 100 izdelki. Žirija, v kateri so bili arhitekt in oblikovalec Vasa Perović, oblikovalka in pedagoginja Leonora Jakovljević, industrijski oblikovalec Jan Jagodič, kustosinja in oblikovalka Federica Sala, kustosinja za arhitekturo in oblikovanje Maja Vardjan ter arhitektka in vodja programa CzK Mika Cimolini je med prispelimi predlogi izbrala 29 izdelkov. Pri izboru je upoštevala predvsem, kako projekti odgovarjajo na vprašanja, navedena v pozivu, kako napovedujejo bivanje v prihodnosti, ali s svojimi rešitvami izboljšujejo bivanje uporabnikov in ali v svoji zasnovi upoštevajo načela kroženja materialov in trajnostne uporabe naravnih virov.

Izbor tridesetih izdelkov, ki sega onkraj sedanjosti in napoveduje, kako bomo bivali čez dvajset ali trideset let, bo na prizorišču Ventura Centrale v Milanu na ogled od 21. do 26. aprila 2020.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji