Europlakat: »V kriznem času je še bolj pomembno negovati vezi z občinstvom«
V trenutnih okoliščinah lahko blagovne znamke presežejo komercialni nagovor in dosežejo dejansko interakcijo s potrošniki, je prepričan Urban Korenjak, direktor trženja v Europlakatu.
Gašper Meden
Urban Korenjak poudarja, da v teh časih vsak od nas potrebuje spodbudno besedo in občutek, da nismo sami, pa čeprav smo izolirani. Potrebujemo uteho, motivacijo, da bo grožnja okužbe z novim koronavirusom minila. »Oglaševalci in znamke govorijo o interakciji z raznolikim občinstvom. Zdaj lahko tudi s komuniciranjem v izrednih razmerah pokažejo, kakšne vezi z občinstvom si dejansko želijo. Da torej želijo presegati komercialni nagovor, pokažejo sočutje in gradijo čustvene vezi,« ugotavlja sogovornik.
Kot smo v MM-u že poročali, se je Europlakat v sodelovanju z Agencijo 101 pobudi #ostanidoma pridružil z akcijo »Stopimo skupaj, stopimo narazen«. Akcija poziva k upoštevanju navodil v času trajanja ukrepov za omejevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom. »Naša dejavnost je v času omejitev gibanja in združevanja na prostem med najbolj prizadetimi, kar se seveda močno odraža tudi v našem poslovanju. Vprašali smo se, kako lahko z našimi viri prispevamo k reševanju trenutne situacije. Gotovo je v tem trenutku najbolj koristen poziv ljudem, naj ostanejo doma – zato, da se bomo kmalu lahko znova družili tudi na ulicah,« pojasnjuje Korenjak.
Hkrati vse medije, oglaševalce in agencije poziva k vzajemnosti. »Ko premagamo virus, bomo znova na ulicah. Olajšani in zadovoljni se bomo lahko znova svobodno gibali. Gotovo bo to dobra priložnost za oglaševalce, da še okrepijo vezi z občinstvom, ki so jih negovali v kriznem obdobju.«