Europlakat
Aktualno

Europlakat: »V kriznem času je še bolj pomembno negovati vezi z občinstvom«

V trenutnih okoliščinah lahko blagovne znamke presežejo komercialni nagovor in dosežejo dejansko interakcijo s potrošniki, je prepričan Urban Korenjak, direktor trženja v Europlakatu.

Urban Korenjak poudarja, da v teh časih vsak od nas potrebuje spodbudno besedo in občutek, da nismo sami, pa čeprav smo izolirani. Potrebujemo uteho, motivacijo, da bo grožnja okužbe z novim koronavirusom minila. »Oglaševalci in znamke govorijo o interakciji z raznolikim občinstvom. Zdaj lahko tudi s komuniciranjem v izrednih razmerah pokažejo, kakšne vezi z občinstvom si dejansko želijo. Da torej želijo presegati komercialni nagovor, pokažejo sočutje in gradijo čustvene vezi,« ugotavlja sogovornik.

Kot smo v MM-u že poročali, se je Europlakat v sodelovanju z Agencijo 101 pobudi #ostanidoma pridružil z akcijo »Stopimo skupaj, stopimo narazen«. Akcija poziva k upoštevanju navodil v času trajanja ukrepov za omejevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom. »Naša dejavnost je v času omejitev gibanja in združevanja na prostem med najbolj prizadetimi, kar se seveda močno odraža tudi v našem poslovanju. Vprašali smo se, kako lahko z našimi viri prispevamo k reševanju trenutne situacije. Gotovo je v tem trenutku najbolj koristen poziv ljudem, naj ostanejo doma – zato, da se bomo kmalu lahko znova družili tudi na ulicah,« pojasnjuje Korenjak.

Hkrati vse  medije, oglaševalce in agencije poziva k vzajemnosti. »Ko premagamo virus, bomo znova na ulicah. Olajšani in zadovoljni se bomo lahko znova svobodno gibali. Gotovo bo to dobra priložnost za oglaševalce, da še okrepijo vezi z občinstvom, ki so jih negovali v kriznem obdobju.«

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji