moja cokolada
Aktualno

Moja čokolada: »Prilagodi se ali umri«

Kako se prilagajajo zaostrenim razmeram, v katerih spletna prodaja prav cveti, smo se pozanimali tudi pri Andražu Gavezu, skrbniku ključnih strank v podjetju Moja čokolada, ki pravi, da ne zaznavajo bistvenih odstopanj pri prodaji.

Po besedah Andraža Gaveza imajo pri Moji čokoladi dve različni ciljni skupini: posameznike, ki čokoladne izdelke kupujejo za darilo, in tiste, ki čokolado in druge izdelke za peko kupujejo za ustvarjanje v kuhinji. »Zato je logično, da se je naš prodajni asortiman in posledično tudi marketinška strategija precej spremenila. To smo sicer predvidevali že pred nekaj meseci, a smo v tem trenutku skorajda prenehali prodajati čokolado za darila, obenem pa doživeli ogromno rast prodaje izdelkov za peko,« opisuje trenutno situacijo.

Čas za prilagajanje in testiranje

Njegov podjetniški nasvet v tem trenutku je preprost: »adapt or die«, torej »prilagodite se ali umrite«. »Zdaj se je resnično treba dobro prilagoditi in preprosto preizkušati najrazličnejše načine prodaje, preoblikovati izdelke in storitve ter se ponovno vprašati o pravih vrednotah in ciljih podjetja. Mi se kljub vsemo še vedno držimo čokolade in verjamemo naši mantri: 'Devet od desetih ljudi obožuje čokolado. Deseti vedno laže.'« je Gavez povedal za MM.

andraz gavez moja cokolada

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji