rakuscek
Aktualno

Janez Rakušček: »Aktivnosti načrtujemo za več mesecev vnaprej«

Janez Rakušček, kreativni direktor v agenciji Luna \TBWA, pravi, da v njihovi agenciji delo gladko teče tako pri tekočih kot tudi prihajajočih projektih, saj z veliko večino naročnikov sodelujejo dolgoročno.

Na srečo smo ljudje prilagodljivi in zmožni sodelovanja

»Znašli smo se v položaju, ki si ga ni znal nihče predstavljati. Vsakdanja rutina, sestavljena iz prihoda v pisarno, jutranje kave in projektnih sestankov se je zaprepadeno ustavila pred zaklenjenimi vrati agencije, obrnila in šla nazaj domov. Ampak ... če nas je ljudi evolucija uspela opremiti s čim zares uporabnim, kjer smo daleč nad vsemi drugimi živimi bitji, sta to dve izjemni sposobnosti: prilagajanje in zmožnost medčoveškega sodelovanja. In to se na srečo kaže zdaj,« je optimističen Rakušček.

Ekipa iz skupine Lune (Luna \TBWA in medijski agenciji OMD in PHD) iz domačih pisarn deluje že od 12. marca 2020. Opozorila in navodila jemljejo izjemno resno in se jih dosledno držijo, saj se zavedajo, da niso odgovorni le zase, temveč tudi za soljudi. »Tehnično smo se pripravili že nekaj dni prej, tako da je prehod na domače pisarne potekal povsem gladko. Gladko poteka tudi delo pri tekočih in prihajajočih projektih, saj z veliko večino naročnikov sodelujemo dolgoročno. To pomeni, da ne razmišljamo le o naslednji oglaševalski akciji, temveč načrtujemo aktivnosti za nekaj mesecev ali celo leto vnaprej,« pravi Rakušček.

V težkih časih šteje tudi trdna kultura agencije

Po njegovh besedah  ustvarjalna viharjenja in usklajevanja potekajo preko videopovezave enako kot običajno. »Razlog za to je povsem preprost: že prej je bila naša notranja organizacija robustna in učinkovita, zato se vsebinsko pravzaprav ni spremenilo kaj dosti, le orodja, ki jih uporabljamo, so drugačna. Pri tem nam pomaga tudi trdna kultura agencije, ki svojo moč črpa iz odgovornosti in razumevanja soodvisnosti med sodelavci. Vemo, da se vedno lahko zanesemo drug na drugega, zato se tudi naši naročniki lahko vedno zanesejo na nas – ne glede na to, v kakšnih okoliščinah smo se znašli vsi skupaj,« je Rakušček povedal za MM.

Dodal je, da v situaciji, v kateri so se znašli, seveda pogrešajo človeški stik, a za to bo časa še dovolj, zdaj morajo predvsem zaščititi sebe in ljudi okoli nas.

foto: Jure Eržen 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji