žito
Opaženo

En dva tri, po kruhu diši!

Agencija Vodik je za Žito pripravila oglaševalsko akcijo, s katero želijo predstaviti novost na slovenskem trgu, in sicer že pripravljene mešanice za kruh.

Kratek opis akcije: Poglavitna prednost mešanic je, da kupcem omogočajo hitro in preprosto pripravo izdelkov v domači kuhinji. To ustreza predvsem tistim, ki zaradi svojega načina življenja nimajo veliko časa ali pa nimajo izkušenj pri pripravi kruha. Prav pomanjkanje časa in izkušenj sta bili osnovni vodili agencije Vodik pri snovanju in pripravi komunikacije oz. oglasov. »Slogan 'En dva tri, po kruhu diši!' na simpatičen, speven in vsem jasen način odlično sporoča vse omenjene prednosti. Pri zasnovi oglasa smo zaradi prepoznavnosti uporabili barve in piktograme z embalaže izdelkov; slednji s prikazom uporabe v treh korakih tudi ustrezajo samemu sporočilu slogana,« pravijo v Vodiku.

žito

Elementi akcije: slogan, tiskani oglas, oglasi na spletu

Predstavnica naročnika: Neja Flak Brecelj

Vodja projekta: Katja Vidmar

Kreativna direktorica: Jasmina Horvat

Tekstopisec: Borut Haclar

Oblikovalka: Jana Troha

 

 

 

 

 

 

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji