ekolosko in lokalno
Opaženo

Ekološko in lokalno je idealno!

Na Ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS so v sodelovanju z agencijo Nicha pripravili akcijo za ozaveščanje širše slovenske javnosti o pomenu lokalne ekološke hrane.

Kratek opis akcije: Cilj vseslovenske akcije je ozaveščanje slovenske javnosti o koristnosti uživanja ekoloških živil in podpora slovenskim (lokalnim) ekološkim pridelovalcem in predelovalcem. V okviru akcije so preverjali, ali se slovenski potrošniki dovolj zavedajo koristnosti ekoloških živil, ali so živila označena z eko certifikatom, kaj jim ta znak sporoča in ali mu zaupajo, pojasnjujejo pa tudi metode, postopke in nadzor za ekološko pridelavo in predelavo ter vplive na okolje.

V oglasnih sporočilih nastopajo resnični ekološki kmetovalci (eko sadjarji, čebelar, sirarka) in potrošniki ekološke hrane. Oglaševalska akcija po mnenju ustvarjalcev prihaja med ljudi ob najbolj pravem času – po normaliziranju razmer, ko naj bi vsi skupaj podprli lokalne, slovenske in ekološke pridelovalce.

ekolosko in lokalno1

ekolosko in lokalno2

ekolosko in lokalno3

ekolosko in lokalno4

ekolosko in lokalno5

ekolosko in lokalno6

ekolosko in lokalno7

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, promocijski članki, spletne pasice, družbena omrežja

Predstavnica naročnika: Adrijana Bezeljak

Vodji projekta v agenciji: Marjeta K. Kljajič in Lidia Pavlin

Kreativni direktor in tekstopisec: Nicha

Umetniška direktorica: Tanja Kaštrun

Oblikovalki: Tanja Kaštrun in Petra Kržičnik

Fotograf: Darko Herič

Producent: Tamir Gostiša

Režiser: Perica Rai

Trajanje akcije: od 4. maja 2020 do junija 2020

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji