
Življenje z znaMMkami
Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naša sogovornika sta Anja Erjavec, višja strokovna sodelavka v službi za marketing, Zavarovalnica Triglav, in Juš Šoltes, vodja projektov, Herman & partnerji.
Jaz in sodelovanje z naročnikom/agencijo
Kaj najbolj cenite pri svojem poslovnem partnerju, ki ga predstavljamo skupaj z vami?
AE: Cenim njihovo zanesljivost, da so vedno odprti za nove ideje in hitro odzivni.
JŠ: Strokovnost, sposobnost definiranja pravih rešitev v prelomnih trenutkih, vrhunska vsebinska in jezikovna artikuliranost.
Kaj za vas pomeni dobro poslovno partnerstvo?
AE: Razumem ga kot vzajemno zaupanje, jasno komunikacijo in skupno prizadevanje za dosego ciljev. Pomembno je, da obe strani delujeta kot enotna ekipa.
JŠ: Zaupanje, dialog, odlični kreativni in poslovni rezultati. Pa seveda tudi malo heca.
Kateri projekt, ki ste ga zasnovali skupaj, vam je najljubši?
AE: Gre za preventivno kampanjo za zavarovanje doma, ki smo jo izvedli skupaj z Gasilsko zvezo Slovenijo in srčnimi gasilci. Kampanja bo vidna v slovenskih medijih v prvi polovici junija 2025.
JŠ: Kampanja domskih zavarovanj Zavarovalnice Triglav 2025 – zlasti produkcija z našimi gasilci in odlično ekipo. Priporočam.
Jaz in znamke
Najljubša kozmetična znamka:
AE: L'Occitane.
JŠ: Afroditin šampon kopriva.
Najljubša modna znamka:
AE: Desigual, Zara …
JŠ: North Face.
Najljubša znamka hrane:
AE: Vse, kar je pridelano doma.
JŠ: Hrana brez znamke.
Najljubša znamka pijače:
AE: Cedevita.
JŠ: Radenska.
Najljubša tehnološka znamka:
AE: Apple.
JŠ: Yamaha – od koncertnega klavirja do izvenkrmnega motorja. Genialno.
Najljubša avtomobilska znamka:
AE: Trenutno večji modeli od VW, kamor lahko spravimo velikooo prtljage.
JŠ: Škoda.
Jaz in oglaševanje
Največja marketinška poteza vseh časov je:
AE: Bi se težko odločila: Dove, ki izziva zakoreninjene standarde lepote, ali pa Božičkova Coca-Cola.
JŠ: Air fryer.
Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:
AE: Kampanja Ali tveganje živi na vašem naslovu?, ker je v prvi vrsti ozaveščevalna, preventivna, skrbna.
JŠ: Orange / Marcel (Francija) – WoMen's Football.
Kateri oglas z znanim igralcem/pevcem vam najprej pride na misel?
AE: Cindy Crawford za Revlon.
JŠ: Pedro Pascal – Apple AirPods.
Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:
AE: Bolj kot same znamke me navdušujejo njihove zgodbe: Nike, Ana Roš, Burek Olimpija.
JŠ: Burger King, Apple, Liquid Death, Zavarovalnica Triglav.
Najljubši oglaševalski slogan:
AE: Vse bo v redu. Ker je optimističen kot moj pogled na svet.
JŠ: EA Sports. It's in the game.
Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #528.