Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naša sogovornika sta Anja Erjavec, višja strokovna sodelavka v službi za marketing, Zavarovalnica Triglav, in Juš Šoltes, vodja projektov, Herman & partnerji.

Jaz in sodelovanje z naročnikom/agencijo

Kaj najbolj cenite pri svojem poslovnem partnerju, ki ga predstavljamo skupaj z vami?

AE: Cenim njihovo zanesljivost, da so vedno odprti za nove ideje in hitro odzivni.

JŠ: Strokovnost, sposobnost definiranja pravih rešitev v prelomnih trenutkih, vrhunska vsebinska in jezikovna artikuliranost.

Kaj za vas pomeni dobro poslovno partnerstvo?

AE: Razumem ga kot vzajemno zaupanje, jasno komunikacijo in skupno prizadevanje za dosego ciljev. Pomembno je, da obe strani delujeta kot enotna ekipa.

JŠ: Zaupanje, dialog, odlični kreativni in poslovni rezultati. Pa seveda tudi malo heca.

Kateri projekt, ki ste ga zasnovali skupaj, vam je najljubši?

AE: Gre za preventivno kampanjo za zavarovanje doma, ki smo jo izvedli skupaj z Gasilsko zvezo Slovenijo in srčnimi gasilci. Kampanja bo vidna v slovenskih medijih v prvi polovici junija 2025.

JŠ: Kampanja domskih zavarovanj Zavarovalnice Triglav 2025 – zlasti produkcija z našimi gasilci in odlično ekipo. Priporočam.

Jaz in znamke

Najljubša kozmetična znamka:

AE: L'Occitane.

JŠ: Afroditin šampon kopriva.

Najljubša modna znamka:

AE: Desigual, Zara …

JŠ: North Face.

Najljubša znamka hrane:

AE: Vse, kar je pridelano doma.

JŠ: Hrana brez znamke.

Najljubša znamka pijače:

AE: Cedevita.

JŠ: Radenska.

Najljubša tehnološka znamka:

AE: Apple.

JŠ: Yamaha – od koncertnega klavirja do izvenkrmnega motorja. Genialno.

Najljubša avtomobilska znamka:

AE: Trenutno večji modeli od VW, kamor lahko spravimo velikooo prtljage.

JŠ: Škoda.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

AE: Bi se težko odločila: Dove, ki izziva zakoreninjene standarde lepote, ali pa Božičkova Coca-Cola.

JŠ: Air fryer.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

AE: Kampanja Ali tveganje živi na vašem naslovu?, ker je v prvi vrsti ozaveščevalna, preventivna, skrbna.

JŠ: Orange / Marcel (Francija) – WoMen's Football.

Kateri oglas z znanim igralcem/pevcem vam najprej pride na misel?

AE: Cindy Crawford za Revlon.

JŠ: Pedro Pascal – Apple AirPods.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

AE: Bolj kot same znamke me navdušujejo njihove zgodbe: Nike, Ana Roš, Burek Olimpija. 

JŠ: Burger King, Apple, Liquid Death, Zavarovalnica Triglav.

Najljubši oglaševalski slogan:

AE: Vse bo v redu. Ker je optimističen kot moj pogled na svet.

JŠ: EA Sports. It's in the game.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #528.

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji