Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta Nina Zadnikar, direktorica poslovnega razvoja, McCann Ljubljana, in Tina Grošelj Dobrijević, vodja korporativnega komuniciranja, Skaza.

Jaz in sodelovanje z naročnikom/agencijo

Kaj najbolj cenite pri svoji poslovni partnerki, ki jo predstavljamo skupaj z vami?

NZ: Odprtost, iskrenost in strast.

TGD: Najbolj cenim njihovo sposobnost, da se poglobijo v izdelek, identificirajo ključna sporočila in vizualno podobo kampanje. Ne gre le za kreativnost, ampak za strateško razumevanje – znati videti celotno sliko: blagovno znamko, izdelek, ciljne skupine in kar je ključno, način, kako spodbuditi nakupno odločitev. Prav to loči povprečne kampanje od uspešnih.

Kaj za vas pomeni dobro poslovno partnerstvo?

NZ: Ko si delimo jasne cilje, skupaj rastemo in v procesu ustvarjanja tudi iskreno uživamo.

TGD: Dobro partnerstvo temelji na jasni viziji in strateškem pristopu. Podjetje mora najprej postaviti trdne temelje – opredeliti prodajne cilje, razumeti prodajne kanale in opraviti raziskave. Boljši kot je naš input, boljša je podlaga za delo agencije. Ko so cilji jasni, postane sodelovanje kot usklajen ples – vsak prispeva svoje znanje, ideje in strast. Ključ do uspeha sta stalna komunikacija in skupna osredotočenost na cilj: zadovoljnega potrošnika in doseganje postavljenih ciljev kampanje. 

Kateri projekt, ki ste ga zasnovali v skupnem sodelovanju, vam je najljubši?

NZ: Kampanja za Pohodne plošče Skaza.

TGD: Kampanja za Pohodne plošče Skaza. To je bil odličen primer, kako lahko z jasnim razumevanjem kupcev in njihovih potreb ustvarimo močno tržno zgodbo in ljudem ponudimo učinkovito rešitev za vsak teren. Ki je cenovno ugodnejša od rešitev, ki so trenutno na voljo.

Jaz in znamke

Najljubša kozmetična znamka:

NZ: The Ordinary.

TGD: Za vsak del telesa svoja.

Najljubša modna znamka:

NZ: COS.

TGD: Vse, ki so lepe in barvite.

Najljubša znamka hrane:

NZ: Z maminega vrta.

TGD: Pridelana na domačem vrtu.

Najljubša znamka pijače:

NZ: Voda.

TGD: Domači čaj.

Najljubša tehnološka znamka:

NZ: Apple.

TGD: Samsung.

Najljubša avtomobilska znamka:

NZ: Volvo.

TGD: Mercedes.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

NZ: Coca-Cola in Božiček.

TGD: Just do It podjetja Nike.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

NZ: Adidasova »You got this«.

TGD: Pustimo jim sanje Fundacije Danila Türka.

Kateri oglas z znanim igralcem/pevcem vam najprej pride na misel?

NZ: Ryan Reynolds & Aviation Gin.

TGD: Oglas za Nike, v katerem nastopa Michael Jordan.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

NZ: Nike, Dove, Mastercard.

TGD: Red Bull.

Najljubši oglaševalski slogan:

NZ: Nikejev »Just do it«.

TGD: Just do it.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #527.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji