Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta Arin Gašperin, direktorica naročnikov, Herman in partnerji, in Natalija Kreft Lovrenčec, vodja odnosov z javnostmi, Radenska Adriatic.

Jaz in sodelovanje z naročnikom/agencijo

Kaj najbolj cenite pri vaši poslovni partnerici, ki jo predstavljamo skupaj z vami?

NKL: Cenim njihovo kreativnost in inovativne ideje, ki so vedno »out of the box«. Njihova ažurnost in hkrati zanesljivost nam omogočata, da projekte izvajamo učinkovito in brez nepotrebnih skrbi. Še posebej me navdušuje intuitiven pristop – so partner, ki resnično »čuti« Radensko in razume našo vizijo.

AG: Strokovnost in iskreno komunikacijo.

Kaj za vas pomeni dobro poslovno partnerstvo?

NKL: Ključno je, da vedno najdemo skupni jezik, tudi pri najzahtevnejših izzivih, ter skupaj stremimo k doseganju visoko zastavljenih ciljev. Verjamemo v sodelovanje, ki temelji na zaupanju, usklajenosti in skupni viziji, pa večkrat tudi na hitri odzivnosti.

AG: Sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem spoštovanju in znanju, ki ga vsak deležnik prinese v odnos.

Kateri projekt, ki ste ga skupaj zasnovali, vam je najljubši?

NKL: Med številnimi uspešnimi projekti, ki smo jih soustvarili z ekipo Herman & partnerji, mi je najljubši projekt Srčnozajutri.si. Platofrma združuje naša dolgoročna trajnostna prizadevanja, jih hkrati približa splošni javnosti in jo vključi. Seveda pa smo ponosni tudi na druge odlične zgodbe, kot sta kampanja »Srce ve, kaj je dobro« ali »Žejna življenja« za Radensko Naturelle.

AG: Kampanja za Radensko Naturelle »Žejna Življenja«.

Jaz in znamke

Najljubša kozmetična znamka:

NKL: Afrodita Professional.

AG: Afrodita.

Najljubša modna znamka:

NKL: Nimam je.

AG: Marella.

Najljubša znamka hrane:

NKL: Sem za lokalno hrano.

AG: Nimam posebej najljubše, predvsem kupujem lokalno in slovenske blagovne znamke hrane.

Najljubša znamka pijače:

NKL: Radenska.

AG: Radenska.

Najljubša tehnološka znamka:

NKL: Apple.

AG: DJI.

Najljubša avtomobilska znamka:

NKL: Nimam je.

AG: Audi.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

NKL: Nike: Just do it.  

AG: Trenutno najbolj aktualen prestop Dončića.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

NKL: Telekom, proti sovražnemu govoru.

AG: DoorDash-All-The-Ads.

Kateri oglas z znanim igralcem/pevcem vam najprej pride na misel?

NKL: Kava Nespresso in George Clooney.

AG: Nespresso & George Clooney.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

NKL: Triglav, Rutar, Dove.

AG: Heineken.

Najljubši oglaševalski slogan:

NKL: Lačen si ful drugačen.

AG: Dobra stran kruha.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #525.

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji