ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI
Intervju

ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Petra Hercog vodja korporativnega komuniciranja v MOL Slovenija, in Tamara Pevec Barborič, starejša svetovalka v NC3.

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

PH: Apple.

TPB: Apple.

Prosecco ali rosé?

PH: Pivo je vedno moja prva izbira.

TPB: Odvisno od priložnosti.

Cubo ali As?

PH: Jack & Joe na obrežju Drave, ob čolnarni ali na mariborskem Lentu.

TPB: Najraje kakšna italijanska trattoria.

Kindle ali tiskana knjiga?

PH: Vedno tiskana knjiga.

TPB: Obožujem vonj knjig, a mi je Kindle bolj priročen.

Netflix ali HBO?

PH: Netflix.

TPB: Oboje, pa še Apple TV+.

Siol.net ali 24ur.com?

PH: Oboje – profesionalna deformacija. 😊

TPB: Oboje, pa še kakšen medij zraven.

Radio Center ali Radio 1?

PH: Oboje – vsak teden ena radijska postaja.

TPB: Največkrat kar podkasti.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

PH: Konferenca v živo.

TPB: Konferenca v živo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

PH: Odziv MasterCarda na zavrnitev vize za Novaka Đokovića na Australia Open 2022.

TPB: Coca-Colina dominacija božiča.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

PH: Perutnina Ptuj z akcijo Poli green.

TPB: Glede na to, da o tem vprašanju razmišljam že kar nekaj časa, mi očitno nobena ni bila za dol past.

Oglas, ki mi pride na pamet:

PH: Dobre vile, Loterija Slovenije.

TPB: Za Renault Clio, zaradi pesmi, ki so jo uporabili, in sicer Oh l'Amour od Erasure.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

PH: Ikea, BMW, Lidl.

TPB: Ni ene znamke ali podjetja, ki bi me konstantno navduševala.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #517-518.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji