zz
Intervju

»Slovence redno izpostavljajo kot primer dobre prakse«

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega asistenta, ki nam bo pomagal pri nakupnih odločitvah.

Pred nekaj dnevi ste v ljubljanski Operi že 14. podelili nagrade za izstopajoče dosežke v zunanjem oglaševanju Outstanding. Kako bi sami ocenili 453 plakatov, ki so bili v preteklem letu objavljeni na Europlakatovih oglasnih mestih? Kakšen pa je vaš komentar na zmagovalce?

Ocenjevanje kreativnih idej prepuščam strokovni žiriji, ki vsako leto odlično opravi svoje delo. Želim in upam, da so rešitve iz leta v leto boljše, saj je ne nazadnje to tudi namen tekmovanja Outstanding. Oglaševalce in agencije želimo spodbuditi, da pri snovanju rešitev izhajajo iz specifik medijev zunanjega oglaševanja. Na ta način dobimo izstopajoče kreativne rešitve, ki ustvarjajo presežke za oglaševalce. In ti presežki, ki so dobra praksa v zunanjem oglaševanju, si zaslužijo nagrade Outstanding.

Vsakdo ima svojega favorita oziroma »osebnega« zmagovalca. Ali nam lahko zaupate svojega? Pri tem pa še opišite lastnosti ali videz plakata, ki je za vaše pojme najučinkovitejši.

Zaupam v delo strokovne žirije, ki je povsem neodvisna. Zato verjamem, da so vsi zmagovalci s podelitve v Operi zasluženo odšli z nagrado Outstanding.

V zunanjem oglaševanju dobro delujejo preproste rešitve z jasnimi sporočili, ki izkoriščajo možnost lokalnega ciljanja in druge specifike medijev zunanjega oglaševanja. Če so plakati hkrati še izzivalni, kreativni in inovativni, bodo kampanje še toliko bolj opazne in učinkovite.

Letos ste uvedli novo kategorijo brezmejno oziroma no frontiers. Kaj vas je spodbudilo k tej odločitvi, kakšen je njen pomen?

Globalne znamke se običajno pri nas predstavljajo s kampanjami, ki so nastale v tujini. Že nekaj časa smo razmišljali o tem, da tudi med temi rešitvami poiščemo primere dobre prakse, ki izstopajo. Tako smo letos s plaketo Outstanding prvič nagradili oglaševalca za kampanjo, ki je nastala izven slovenskih meja.

 Za konec se dotakniva še Europlakatovega strateškega partnerja in solastnika, skupine JCDecaux, ki je pred kratkim obeležila 60. obletnico obstoja. Kako vam mednarodno lastništvo pomaga pri inovacijah in tehnološkem razvoju?

Naše partnerstvo je vzajemno. Preko njih imamo dostop do najnovejše tehnologije in raziskav. Skupina JCDecaux pa nas v Sloveniji redno izpostavlja kot primer dobre prakse, kako uvajati in pozicionirati posamezne formate zunanjega oglaševanja. Solastnik in eden od dveh glavnih direktorjev skupine JCDecaux, gospod Jean-François Decaux, nam je že večkrat izkazal zaupanje in spoštovanje z obiski v Sloveniji. Tokrat smo ga gostili na podelitvi nagrad Outstanding.

V luči Diggita, konference o trendih prihodnosti, ki jo pri MM-u organiziramo 5. junija 2025, me zanima, kako bo po vašem mnenju videti zunanje oglaševanje čez 50 let (lahko pretiravate)?

Vidim ga v vlogi personaliziranega asistenta, ki nam pomaga pri nakupnih odločitvah.

Intervju

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

zz
30. 01. 2025

Sašo Palčič, direktor in ustanovitelj digitalne agencije Madwise, o tem, zakaj zmanjšati…

ian
27. 01. 2025

O tem, ali pri nas tiktokerji lahko »preživijo« samo z unovčevanjem svojih vsebin na tej…

Naši avtorji