bla
Intervju

»Police v trgovinah se ne končajo v fizičnem svetu«

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter Curk, direktor organizacijske enote uporabniki in izkušnja v Big Bangu. Vir tega so v veliki meri povratne informacije uporabnikov.

Na tekmovanju Web Retailer Award 2021 je med 412 spletnimi trgovci iz Slovenije, Hrvaške in Srbije Big Bang slavil tako na nacionalni kot tudi regijski ravni. Ker tekmovanje med mednarodno konkurenco nikoli ni preprosto, nas je seveda zanimalo, kako so svojo spletno trgovino zastavili na način, da so prepričali tako kupce kot tudi mednarodno žirijo.

Sodeč po rezultatih letošnjega tekmovanja Web Retailer Award ste v Sloveniji in regiji na vrhu med spletnimi trgovinami v času, ko se vsi selijo na splet in je konkurenca izredna. Dober občutek?

Da. Super občutek in velika nagrada za vse sodelavce. Nagrada za najboljšega spletnega trgovca v regiji Adriatik je priznanje za dosedanje dobro delo in spodbuda za prihodnost. Nagrada in rezultati nam dajejo krila in svež zagon za nove izboljšave, predvsem ker je pred nami zahteven zaključek leta.

Januarja 2020 ste predstavili nov spletni portal z jasnim ciljem – povečati spletno prodajo za 40 odstotkov. Napoved ste »oddali« še v času, ko je bil koronavirus nekaj oddaljenega, celo eksotičnega. Ste cilj izpolnili? Kako glede na dogodke v zadnjem letu in pol gledate na te izjave?

Zastavljene cilje iz začetka leta 2020 smo bistveno presegli. To je glede na razmere, v katerih poslujemo, razumljivo, vendar nikakor ne samoumevno. Že pred razglasitvijo epidemije smo predstavili popolnoma novo spletno stran, kar se je izkazalo za pravilno odločitev. Ko smo morali praktično čez noč zapreti vse naše fizične poslovalnice, pa smo načrtovani razvoj spletne trgovine še pospešili. Spletna prodaja v letu 2020 je za 2,5-krat presegla prodajo iz leta 2019. Letos je sicer pričakovati nižji obseg spletne prodaje, vendar pa bo ta zagotovo bistveno presegla rezultate iz leta 2019 in ne bo daleč pod rezultati za leto 2020.

Pandemija je za e-trgovino pomenila velik pospešek. Kako ste ga izkoristili vi? Kaj vse ste se naučili iz tega obdobja in tudi upoštevali pri snovanju nove spletne strani?

V zadnjem času smo ogromno naredili za izboljšanje uporabniške izkušnje. Našim kupcem ponujamo svetovanje, dostavo, montažo, odvoz, zavarovanja in vse druge storitve ter nakup na način, ki ga sami izberejo. Osredotočeni smo na vrhunsko vsekanalno izkušnjo, saj ne želimo biti zgolj navaden spletni trgovec. To smo si zadali tudi v ambiciozni strategiji, v osrčje katere smo postavili naše uporabnike, njihove želje, potrebe in navade.

Uporabniki danes pričakujejo enako raven storitve ne glede na to, kje opravijo nakup. Zato smo že pred dvema letoma začeli in smo danes v zaključni fazi razvoja popolnoma nove platforme za podporo prodaji, s katero bomo vsekanalne izkušnje v Sloveniji in širše dvignili na najvišjo raven. Spletno trgovino, ki je del te platforme, razvijamo z zelo veliko hitrostjo, saj je konkurenca globalna. Vsakodnevno se učimo, pri tem pa so neprecenljiv vir informacij prav uporabniki. Glede na nagrado lahko rečem, da je Big Bang s spletno prodajo na pravi poti, še zdaleč pa s tem nismo zaključili. Nekaj velikih novosti bomo predstavili že v prihodnjem letu.

Lani ste predstavili spletno svetovalnico, ki naj bi združila priročnost spletnega nakupovanja in osebni pristop, ki so ga kupci navajeni v fizičnih trgovinah. Kako se je »prijela« v tem letu in pol? Za kako pomembno komponento spletne prodaje se je izkazala podpora oziroma svetovanje?

Kot prvi slovenski trgovec smo uvedli videosvetovanje in nakupovanje, ki je bilo pri uporabnikih izredno dobro sprejeto. Spletna prodaja in vrhunsko svetovanje sta pomembna gradnika naše vsekanalne prodajne strategije. Police v trgovinah se namreč ne končajo v fizičnem svetu, ampak so povezane z digitalnim. Prihodnost trgovine je prav v povezovanju obeh svetov, saj bomo zgolj na ta način zadovoljili pričakovanja in zahteve vseh segmentov uporabnikov.

Eden od najpomembnejših izzivov spletne prodaje je hitra dostava. Kako ste jo uredili, da ste izpolnili pričakovanja kupcev?

Razvoju lastne dostave smo namenili veliko pozornosti. Zavedamo se namreč, da je prav dostava ključnega pomena za razvoj spletne trgovine in mnogokrat predstavlja tudi njeno ozko grlo. To je bilo očitno prav ob prvi razglasitvi epidemije, ko so se zaprle vse nenujne trgovine. Takrat smo lahko izjemno hitro povečali lastne zmogljivosti dostave, kar je bilo ključno. Nadgradili smo lastno dostavo, modernizirali prevzemne točke po vsej Sloveniji in kot prvi slovenski trgovec v prestolnici uvedli možnost hitre dostave izbranih izdelkov v roku 4 ur. Za člane Big Bang Kluba je ta zdaj brezplačna.

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

tesa
12. 11. 2021

Tesa Jurjaševič je ustvarjalka vsebin, vplivnica, ki je utirala pot modnemu blogerstvu v…

Naši avtorji