Petra Parovel
Intervju

Petra Parovel: »Fizična izkušnja ostaja nepogrešljiva«

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY – modna znamka, ki je iz spletne senzacije ustvarila skupnost. Pogovarjali smo se z ustanoviteljico Petro Parovel, ki je iz pajkic ustvarila več kot le oblačilo.

Petra, kolekcije, ki so bile do zdaj dosegljive le preko spleta, bodo kupci zdaj lahko prvič v živo otipali, pomerili in začutili. Zakaj menite, da je izkušnja fizične trgovine še vedno pomembna?

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno znamko v živo. To potrjuje tudi odziv na naše pop-up trgovine, kjer smo opazili, da osebni stik z izdelki in ekipo močno poglobi zaupanje in občutek pripadnosti blagovni znamki. Neposreden stik s kupcem nam omogoča dragocene povratne informacije, ki so izjemno pomembne pri razvoju novih kolekcij. Poleg tega nam je zelo pomembno, da ves čas silimo naprej – razvijamo se, ponujamo vedno več, in ravno spoznavanje strank ter poslušanje njihovega feedbacka je temelj našega napredka.

Zakaj ste se odločili trgovino odpreti prav v Cityparku?

Citypark je največje nakupovalno središče v Sloveniji z izjemnim obiskom in prepoznavnostjo. Želeli smo, da je naša prva stalna trgovina dostopna čim širšemu krogu ljudi, hkrati pa smo želeli ostati del sodobnega, urbanega okolja, ki se ujema z identiteto naše znamke. Lokacija v Cityparku nam omogoča, da nagovorimo tako obstoječe kupce kot tudi nove, ki nas morda še niso poznali prek spleta.

Čemu pripisujete veliko gnečo pred vašimi pop-up trgovinami?

Gnečo pripisujemo močni skupnosti, ki smo jo zgradili skozi leta, kakovostnim izdelkom in predvsem posebni energiji, ki se ustvari na dogodkih skupaj z obiskovalci. Pop-up trgovine so priložnost, da nas ljudje bolje spoznajo, začutijo, kaj SWY predstavlja, in se povežejo z nami v živo. Poleg tega tam pogosto ponudimo posebne razprodaje in edinstvene priložnosti, ki se jih izplača izkoristiti, kar še dodatno pritegne obiskovalce.

pop up swy

Kako dohitevate povpraševanje?

Povpraševanje je izziv, ki ga rešujemo z načrtovanjem proizvodnje, izboljševanjem dobavnih verig in sprotnim prilagajanjem naročil glede na odziv trga. Velik poudarek dajemo tudi komunikaciji – raje pravočasno opozorimo na omejene zaloge, kot da bi preveč obljubljali. Se pa kljub temu pogosto zgodi, da kakšno kolekcijo naročimo v preveliki ali premajhni količini. Popolnega recepta ni, ker je vsak izdelek zgodba zase. Vedno pa si prizadevamo ohraniti ravnovesje med dostopnostjo izdelkov in ekskluzivnostjo ter nepopustljivo skrbimo za kakovost.

Kako pomembno je stalno uvajanje novih kolekcij (npr. office wear)?

Stalno uvajanje novosti je ključno, saj moda ni več sezonsko omejena – kupci pričakujejo svežino skozi vse leto. Poleg tega se življenjski slog hitro spreminja: ženske danes potrebujejo funkcionalna oblačila, ki se prilagajajo hitremu tempu. Pri tem se zavedamo, koliko različnih življenjskih obdobij ženska doživi, in si želimo, da bi se v vseh teh trenutkih počutila izjemno udobno in samozavestno. SWY tukaj ponuja oporo – z udobnimi, kakovostnimi in premišljenimi kosi, ki ženski stojijo ob strani na vsaki stopnički njenega življenja.

swy

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Miza za štiri
05. 05. 2025

V aktualni številki KuhaMMo predstavljamo tudi Majo Miško in Jureta Brložnika, ki sta na…

Posebnost najinega koncepta je v tem, da ima vsaka družba svoj prostor, v katerem je samo ena miza. Tako med obedom ni nobenih motečih dejavnikov in…

Naši avtorji