bla
Intervju

»Odgovornost menedžerjev je tudi sooblikovati gospodarski prostor«

Z Igorjem Marošo, novim predsednikom nadzornega odbora Slovenske oglaševalske zbornice, smo se pogovarjali o vtisih in ciljih ob nastopu funkcije.

Člani nadzornega odbora (NO) SOZ v mandatu 2022 / 2024 so na konstitutivni seji za predsednika kot predstavnika združenja oglaševalcev izvolili Igorja Marošo (na fotografiji v sredini), nekdanjega člana uprav družb Mercator in Merkur trgovina ter svetovalca pri A.T. Kearney. Člana nadzornega odbora v aktualnem mandatu sta še Gregor Firbas, izvršni direktor agencije Futura DDB in predstavnik združenja oglaševalskih agencij, in Vesna Zadravec, strokovna direktorica za področje tržnih dejavnosti in programskih vsebin RTV Slovenija, ki je predstavnica združenja medijev.

Zakaj ste se odločili kandidirati za predsednika nadzornega odbora SOZ?

SOZ je pomembna in cenjena organizacija v slovenskem gospodarskem prostoru z dolgo in uspešno tradicijo. Glede na to, da tudi sam delujem že dlje časa v tem prostoru in v različnih vlogah, sem zato z veseljem sprejel pobudo nekaterih članov SOZ za kandidaturo. Verjamem, da je odgovornost menedžerjev, poleg delovanja v svojih organizacijah, tudi sooblikovati gospodarski prostor, v katerem te organizacije delujejo in sobivajo. 

Kakšne cilje boste zasledovali?

Cilj, ki ga nadzorni odbor v tovrstnem združenju zasleduje, je predvsem skrb za pravilnost, gospodarnost, zakonitost in transparentnost poslovanja. Že do danes je SOZ deloval v skladu z navedenimi cilji in verjamem, da bo  tako tudi v prihodnje.

Na kaj se bo nadzorni odbor osredotočil v novem mandatu?

Nadzorni odbor se bo osredotočil predvsem na doseganje že omenjenega cilja, saj  nima niti pristojnosti niti namena spremljati vsebine delovanja SOZ-a, saj je za to pristojen upravni odbor.

Ali načrtujete kakšne spremembe?

Glede na to, da se je mandat šele dobro začel in da je SOZ dobro utečena organizacija, je preuranjeno govoriti o kakšnih pomembnih spremembah. Zagotovo pa vedno v vsaki organizaciji obstajajo priložnosti za napredek in nadzorni odbor bo po svojih najboljših močeh poskrbel, da takšne priložnosti identificira in obenem podpre vodstvo SOZ-a pri vpeljavi morebitnih sprememb.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji