kreativca futura
Intervju

Mlada kreativca Nino Bavčar in Miha Avsenik: Z ničemer se nisva omejevala

Tokratni par mladih kreativcev, ki jih predstavljamo, sta Nino Bavčar in Miha Avsenik iz agencije Futura DDB. Na SOF-u se bosta za zmago na natečaju potegovala s projektom »Mladi jezdec«.

Zakaj rada delata v oglaševanju?

Nino: Oglaševanje mi predstavlja izraz lastne kreativnosti. Uživam v iskanju načina, kako čim bolj učinkovito nagovoriti izbrano publiko. Ker sem rad izpostavljen novim izzivom, mi to delo odgovarja, saj v oglaševanju izzivov ne manjka.

Miha: Ker ni stresa in urnikov ... (smeh) Ne, predvsem zaradi dinamike dela in reševanja problemov na dnevni ravni. Zelo zanimiva se mi zdi tudi družbeno odgovorna plat panoge, saj naša sporočila – ne samo oglasna, dosežejo res široko maso ljudi.

Kaj vaju na tem področju še posebej zanima?

Nino: Najbolj me zanimajo televizijski oglasi. Predvsem tisti z družbeno odgovorno vsebino, ki ti dajo misliti. Poleg tega me zanimajo tudi plakati – to je področje, ki je najbrž najina velika skupna točka in kjer se z Mihom vedno ujameva oz. najraje skupaj ustvarjava.

Miha: Če bi se moral odločiti za specifično področje, bi bile lahko to embalaže in družbeno odgovorni projekti.

Kateri je vajin najljubši oglas ta hip?

Nino: Ko sem bil majhen, sem redno spremljal Pepsi oglase. Najbrž zaradi zvezdnikov, ki so nastopali v njih. Trenutno pa mi je v spominu najbolj ostal The Moldy Whopper od Burger Kinga.

Miha: Zanimivi so mi bili plakati za koncerta Laibachov na Ljubljanskem gradu. So pa še vedno eni od mojih ljubših oglasov oglasi za čokoladice Lacta 5Star, ki so bili opaženi tudi na lanskem Cannesu. 

Kako poteka vajin kreativni proces?

Nino: Težko bi definiral svoj kreativni proces. Ideje se mi običajno rojevajo na vsakem koraku – v službi za mizo, na poti domov iz službe, v družbi, ko mi misli odplavajo kam drugam ... Običajno je ta »brainstorming« dokaj raztresen, ko pa pridem do ideje, ki mi je všeč, pa jo dopolnjujem in nadgrajujem z Miho.

Miha: Vedno začnem s skico. Ko se lotim dela, najprej samo na hitro »vržem skupaj« fonte, grafike, fotografije ... Ko projekt pride do določene točke, se ustavim, in če imam dovolj časa, zadevo prespim. Velikokrat se potem naslednji dan situacija popolnoma spremeni. Kadar nimam dovolj časa, je proces enak, samo brez spanja.

Ali lahko povesta kaj o izkušnji 24 ur snovanja za natečaj?

Nino: Letošnje tekmovanje nama bo najbolj ostalo v spominu. Pa ne samo zato, ker sva letos prišla najvišje v primerjavi z ostalimi leti, ampak tudi zaradi samega procesa snovanja, kjer sva se ogromno nasmejala. Na začetku kreativnega procesa sva si rekla, da se ne bova omejevala z ničemer in da bova naredila tako, da bo nama kul.

Miha: Z Ninom sva na Mladih kreativcih že tretje leto, tako da lahko rečem, da sva že utečena ekipa. Vsako leto je bilo tekmovanje res lepa izkušnja, letos zaradi spremenjenih razmer še toliko bolj. Je res precej naporno, ampak se na koncu izplača.

Kakšno glasbo poslušata?

Nino: Žanrsko se težko opredelim. Odvisno, kakšen dan imam. En dan bi poslušal metal, naslednji dan pa pop.

Miha: Na »playlistah« se znajdejo predvsem grunge, blues in rock.

Katero je vajino najljubše družbeno omrežje in zakaj?

Nino: Družbena omrežja redko uporabljam, saj veliko energije vanje vložim že v službi, zaradi naročnikov. Če pa bi že moral, bi izbral Instagram, saj preko njega ohranjam stik s prijatelji.

Miha: Instagram. Ker je, poleg funkcije kratkočasenja, izredno fina platforma za izpostavitev projektov.

Ali uporabljata TikTok?

Nino: Ja. Življenje je prekratko, da ne bi maral TikToka. Če ga že ne bi uporabljal v zasebnem življenju, pa bi ga moral začeti uporabljati v povezavi z naročniki v službi, saj se oglaševanje prenaša tudi na to platformo.

Miha: Ne.

Če zmagava, bova ... Prva stvar, ki jo bova naredila, ko prideva v Cannes, je ...

Nino: Če zmagava, se nama bodo uresničile sanje. Prva stvar, ki jo bova naredila, ko prideva v Cannes, je razpakirala in se sprehodila do prizorišča, kjer se bo odvijal festival.

Miha: Če zmagava, bova najverjetneje šla v Cannes. Prva stvar, ki jo bova tam naredila, je sprehod po čudovitem letoviškem mestu, sladoled in počitek ob obali.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji