kreativni gen
Intervju

Kreativni gen: TV-film o srbskem oglaševanju

Marketing mreža je v soboto, 16. januarja 2021, premierno predvajala film Kreativni gen. Gre za 70-minutni film o razvoju oglaševalske industrije v Srbiji, v obdobju 2008-2020.

Film si je mogoče brezplačno ogledati na https://kreativnigen.marketingmreza.rs/.

Ivana Parčetić Mitić, šefica Marketing mreže, je za MM predstavila podrobnosti.

Ivana Parčetić Mitić1

Ivana, čestitke za projekt. Povejte nam, za kaj gre?

Hvala, hvala. »Kreativni gen« je prvi dolgometražni dokumentarni film o razvoju oglaševanja v Srbiji. V njem je predstavljeno obdobje od leta 2008 do 2020. Torej obdobje, ki je prineslo številne velike spremembe v oglaševalski industriji na področju kreative, produkcije, družbenih omrežij, številnih novih agencij itd. Pomembno so na razvoj vplivale številna svetovna podjetja, ki so prišla na srbsko tržišče in s seboj pripeljala nove trende, tako da lahko rečemo, da predstavlja leto 2020 svojevrstno novo pomlad, nov začetek za industrijo. V filmu nastopa 15 direktorjev in kreativnih direktorjev agencij, ki preko sedem ključnih tematik opozarjajo na razvoj oglaševanja.

Kako ste financirali projekt in kje bo mogoče videti film?

Lastnik in idejni nosilec projekta je Marketing mreža. Film smo posneli s podporo agencije Real Grupa RGS in produkcijske hiše LCF Media, za oblikovanje pa je poskrbela agencija Ovation BBDO. Film smo premierno predstavili na fesitvalu Kaktus 2020, 16. januarja 2021, ob 9. obletnici Marketing mreže, pa tudi na internetu. 

Ali načrtujete podobne nove projekte?

Lani smo se odločili, da se bomo še bolj intenzivno lotili videoprodukcije. Načrtujemo snemanje novih dokumentarcev s področja stroke.

Naslovnica 477

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

petra grosman
06. 03. 2021

Petra Grosman je že deset let ena od najpomembnejših članic ekipe, ki organizira svetovni…

Ko spremljaš to uspešno zgodbo od samih začetkov, ko si priča dejstvu, da je mogoče iz neprepoznavnega športa narediti privlačen šport s trumo…

lesnina
03. 03. 2021

Po mnenju številnih sta Lesnina in Futura DDB v teh dneh predstavili resnega tekmeca za…

Nastopajoči so absolutno dodana vrednost tega oglasa. Še zdaj ne morem verjeti, da smo imeli takšno srečo.

MITO MIHELIC
27. 02. 2021

Oblikovalski strateg Mito Mihelič se pri svojem delu v največji meri posveča razumevanju…

»Ni vam treba biti oblikovalec, da v podjetje uvajate design thinking; morda celo bolje, če niste. Oblikovalci so najslabši možni design thinkerji,…

Naši avtorji