Tinder
Intervju

Ko Tinder postane nova kulisa kulturne promocije …

Festival Ljubljana je s svojo kampanjo zakorakal v svet digitalnega povezovanja. Jure Lazar z oddelka za trženje nam je zaupal, zakaj so platformo Tinder, običajno namenjeno zmenkom in novim poznanstvom, prepoznali kot idealno stičišče kulture in druženja

Zakaj ste se odločili za oglaševanje na Tinderju? Od kod ideja za ta pristop?

Naša želja je bila, da kulturo približamo tudi tistim, ki je morda ne spremljajo vsak dan – ali pa je ne iščejo ravno na običajnih kanalih. S pomočjo kreativne agencije THE OTHER smo razmišljali, kje bi lahko dosegli mlade in mednarodne uporabnike na neprisiljen, a inovativen način. Tinder se je izkazal za zanimivo in relevantno platformo, kjer ljudje iščejo povezave – zakaj ne bi bila ena od njih tudi povezava s kulturo?

Agencija THE OTHER je zasnovala koncept, razvila vizualno podobo kampanje ter poskrbela za tehnično izvedbo. Skupaj smo ustvarili nekaj svežega, kar spodbuja radovednost in hkrati gradi prepoznavnost Festivala Ljubljana kot sodobne in odprte kulturne platforme.

Koga želite s kampanjo nagovoriti?

Primarno želimo doseči mlajše občinstvo ter obiskovalce iz tujine, ki poleti prihajajo v Ljubljano in iščejo doživetja, ki presegajo vsakdan. Festival Ljubljana je sicer močno uveljavljen v domačem prostoru, tokrat pa smo želeli doseči tudi tiste, ki morda še ne vedo, da je lahko obisk klasične glasbe, opere ali baleta tudi čustveno bogata, celo romantična izkušnja.

Kampanja hkrati gradi splošno prepoznavnost (awareness) blagovne znamke Ljubljana Festivala ter ustvarja prijazno vstopno točko za vse, ki se želijo spoznati s programom festivala na nekoliko drugačen način.

Kakšni so odzivi?

Takoj, ko smo z oglaševanjem začeli, so nas že razveselili prvi odzivi. Veseli smo, da smo s kampanjo sprožili pogovor in pritegnili pozornost tudi zunaj običajnih kulturnih krogov.

Morda se bo na Tinderju Festivala Ljubljana razvila kakšna ljubezenska zgodba? Jo boste delili z bralci MM-a?

Zagotovo si tega tiho želimo – in morda bomo k temu celo pripomogli. V sklopu kampanje smo izvedli tudi nagradno igro in 16 izžrebancev povabili na strastno in čutno predstavo El Amor Brujo v Cankarjev dom. Pred dogodkom bomo za nagrajence pripravili pogostitev, kjer se bodo lahko spoznali in sproščeno poklepetali, na njihovih sedežih pa jih bo čakalo tudi majhno presenečenje. Lahko rečemo, da bomo ljubezni dali vsaj majhno priložnost – mi bomo veseli tako kulturnih kot osebnih »matchev«. Če se bo med dogodkom res zgodila ljubezenska zgodba, jo bomo – z dovoljenjem seveda – z veseljem delili.

In kako kampanja deluje v praksi?

Uporabnik na Tinderju naleti na oglas, ki ga povabi na interaktivno pristajalno stran. Tam so naši dogodki predstavljeni kot Tinder profili – z imenom, opisom in vizualno podobo. Če si se z dogodkom »pomatchal«, te je ta vodil bodisi na možnost nakupa vstopnic, bodisi v nagradno igro za dogodek El Amor Brujo. Gre za igriv, a premišljeno zasnovan koncept, ki na lahkoten način spodbuja uporabnike k raziskovanju festivalskega programa.

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji