smash
Intervju

Kako SMASH gradi skupnost – zdaj tudi ob morju

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor, se iz prestolnice širi na obalo. Jutri v Portorožu odpirajo Smashy »Beach Club«, ki bo kljub prilagojenemu konceptu ostal zvest podpisu SMASH.

Pred jutrišnjo otvoritvijo smo se s trojico pogovarjali o znamčenju, razvoju blagovne znamke in grajenju skupnosti, za katero pravijo, da je v osrčju vsega, kar počnejo.

Z drugo poslovalnico se vaša zgodba širi. Kaj vam pomeni ta korak in kako se razlikuje od prve lokacije?

Odprtje druge lokacije za nas predstavlja pomemben mejnik in potrditev, da se ideja, ki smo jo zasnovali ob zagonu SMASH-a v Ljubljani, razvija v pravo smer. Nova lokacija prinaša svež koncept, saj gre za »Beach Club«, ki bo zaživel v poletni sezoni in ponuja nekoliko drugačno vzdušje kot prva. Osnovna ponudba ostaja zvesta SMASH podpisu, odlični burgerji, koktajli in šampanjci, a bo prilagojena sproščenemu vzdušju ob morju.

smash

SMASH ni zgolj kraj za burgerje, ampak tudi močna blagovna znamka z izrazitim značajem. Kako bi opisali vaš pristop k znamčenju?

Pri vseh projektih, kot sta Birdie in SMASH, nikoli nismo želeli ustvariti le še enega kraja s hrano. Že od začetka nam je izjemno pomemben celovit pristop, od vizualne podobe do načina komunikacije z našo skupnostjo. Močan poudarek dajemo marketingu, ki ni le promocijsko orodje, temveč sredstvo za gradnjo pristnega odnosa z našimi gosti in sledilci. Preko njega želimo čim bolj iskreno prikazati, kako naša ekipa ne le gradi, ampak dejansko živi ta koncept, kako razmišlja, ustvarja in vanj vlaga energijo vsak dan.

Od kod izhaja ideja za specifično vizualno podobo in vsebine ter kdo vam pomaga pri njihovi realizaciji?

Ideje za vizualno podobo in vsebine nastajajo znotraj celotne ekipe, vsak od nas prispeva svoj pogled in svoj del navdiha. Ključno vlogo pri realizaciji teh idej ima naša »in-house« dizajn in marketinška ekipa, ki vse želje in ideje spremeni v realnost. Aktivni smo na Instagramu, Facebooku in TikToku, kjer s skupnostjo delimo vsebine, zgodbe in energijo, ki nas povezuje.

Skupnost je očitno v središču vaše zgodbe. Kako gradite in ohranjate občutek pripadnosti med vašimi gosti?

Skupnost gradimo s skrbno izbranimi vsebinami in iskrenim pristopom, tako na družbenih omrežjih kot tudi v neposrednem stiku z gosti, ko pridejo k nam. Pomembno nam je, da vsak, ki obišče SMASH, začuti pristnost, sproščenost in energijo, ki jo živimo kot ekipa. Na ta način gradimo občutek pripadnosti, ki presega zgolj obisk lokala.

SMASH Run Club je edinstven način povezovanja kulinarike in gibanja. Kako je prišlo do te ideje in kakšen je odziv skupnosti?

Ideja za SMASH Run Club sicer ni nastala pri nas, saj gre za globalno uveljavljen koncept, ki pa smo ga želeli na svoj način prenesti tudi v naše okolje. Velik del naše ekipe teče, zato se nam je zdelo smiselno, da gibanje povežemo s skupnostjo in izkušnjo, ki jo gradimo s SMASH-om. Želeli smo ustvariti nov, bolj aktiven način druženja, ki se odlično dopolnjuje z vsebinami, ki jih že sicer razvijamo. Odziv skupnosti je bil izjemno pozitiven! Pokazalo se je, da ljudje cenijo priložnost za gibanje, povezovanje in dobro energijo v nekoliko drugačnem kontekstu.

smash

Kje vidite priložnosti za nadaljnjo rast blagovne znamke? Bodo to nove lokacije, širitev ponudbe ali morda še več pobud, ki gradijo skupnost?

Vsekakor si želimo v prihodnosti odpreti še kakšno dodatno lokacijo, vendar tega ne želimo početi za vsako ceno. Velik poudarek bomo še naprej namenjali projektom in aktivnostim, ki gradijo skupnost, saj verjamemo, da prav ti pristni stiki ustvarjajo razliko. Ob tem pa verjamemo, da se bodo s kakovostnimi projekti in predanim delom na obstoječih lokacijah spontano odprle tudi nove priložnosti za širitev. Čas bo pokazal svojo pot.

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji