bla
Intervju

Kako se v Medexu lotevajo spletne prodaje

Z Medexovo komercialno direktorico Vesno Virant smo se pogovarjali o njihovih ambicijah v spletni prodaji, pa tudi o sodelovanju s Tadejem Pogačarjem. Kolesarski as bo – poleg čebel, seveda – obraz jesenske kampanje.

V Medexu so pred kratkim kot vodjo spletne prodaje zaposlili Davida Osojnika, ki je bil prej na čelu hitro rastočega spletnega trgovca Shoppster. Prav ta preMMik je bil povod za pogovor z Vesno Virant, ki nam je predstavila Medexove načrte v spletni prodaji, vključno z reorganizacijo oddelka in prenovo platforme spletne trgovine, s katero si želijo prodreti na tuje trge, pa tudi povečati prodajo nasploh.

Kakšni so vaši cilji na področju spletne prodaje? Kako ste reorganizirali oddelek za spletno prodajo?

Medexovi izdelki so v Sloveniji na voljo na številnih prodajnih mestih – od trgovskih centrov do lekarn in specializiranih prodajaln ter seveda v trgovini Medex na Miklošičevi 30 v Ljubljani. Vemo pa, da se nakupovanje pospešeno seli v spletno okolje. Poleg tega se Medex enako pospešeno seli na tuje trge, kjer uporabnike najlažje dosežemo prav s spletno prodajo.

Področje spletne prodaje naslavljamo celovito, cilje smo namreč skladno s časovnico razdelili v ključne strateške segmente. Primaren cilj je povečanje prodaje na tujih trgih, seveda pa si obetamo tudi boljšo spletno prodajo na domačem trgu. Sekundarni cilj je povišanje stopnje avtomatizacije notranjih procesov in optimizacija logistike, ki predstavlja »hrbtenico« spletne prodaje. Skladno z zastavljeno strategijo delamo tudi na reorganizaciji samega oddelka, ki znotraj podjetja dobiva vse pomembnejšo vlogo in se bo v prihodnje zagotovo še okrepil.

Kako pa nameravate pospešiti spletno prodajo?

Smo v zaključni fazi prenove spletne platforme, ki bo našim kupcem prinesla bistveno boljšo nakupovalno izkušnjo. V naslednjih fazah se bomo še dodatno poglobili v samo nakupovalno izkušnjo, zlasti v smislu časa dostave paketa do končnega kupca in fleksibilnih možnostih prevzema izdelkov. Prav tako bomo kupcem ponudili nekatere inovativne rešitve, kot je na primer »naročnina« na izbrane izdelke, še naprej pa bomo prodajni asortiman širili s kakovostnimi izdelki. Veliko se ukvarjamo z raziskavami koristnih učinkov čebeljih pridelkov na zdravje ljudi. Imamo registrirano raziskovalno skupin vrhunskih strokovnjakov, sodobno opremljene laboratorije, zato je večina naših izdelkov plod lastnega razvoja. V izdelke vključujemo patentirane in standardizirane sestavine, katerih učinkovitost potrjujejo klinične študije. V optimalnih odmerkih in optimalnih kombinacijah. Vse, kar ponudimo uporabnikom, izvira iz narave, a je podkrepljeno z dokazi znanosti. Varno, kakovostno in učinkovito.

Prepričani smo, da sta prav kakovost naših izdelkov in izjemno strokovno znanje celotne Medexove ekipe naši ključni edinstveni prodajni prednosti tudi pri spletni prodaji.

Na kaj ste se osredotočili pri prenovi platforme oziroma spletne trgovine?

Pri prenovi spletne platforme je bila v središču naše pozornosti že omenjena nakupovalna izkušnja. Osvežili smo tudi vizualno podobo spletne trgovine in si olajšali tudi samo administracijo oziroma upravljanje. Nova platforma nam tako predstavlja odlično osnovo za doseganje zastavljenih načrtov spletne prodaje na vseh trgih.

Na spletni strani so tudi vsebinski prispevki. Kakšne cilje zasledujete z njimi, ste zadovoljni z branostjo in odzivnostjo uporabnikov?

Že doslej je bil vsebinski oziroma inbound marketing eden od naših strateških pristopov k marketingu, z novo spletno stranjo pa ga bomo le še okrepili. Razlogov za to je več. Kot podjetje, ki je že skoraj 70 let neločljivo povezano s čebelami, smo tudi ambasadorji čebel, čebeljih pridelkov in čebelam prijaznega sveta. Čebele kot opraševalke niso odgovorne le za tretjino svetovne proizvodnje hrane, ampak so kot bitja izredno zanimive. Preživele so dinozavre, so mojstrice komunikacije, vzor medsebojnega sodelovanja z jasno določenimi vlogami v panju. Osupljivim zgodbam o čebelah ni konca in ljudem jih je treba povedati. Slovenci kot čebelarski narod poznamo tradicionalno rabo čebeljih pridelkov, kot so med, propolis, matični mleček, cvetni prah, toda tradicionalna raba dobiva dokaze v kliničnih študijah in Medexov razvojni oddelek ima pomembno vlogo pri tem. V Medexovi raziskovalni skupini je več doktorjev znanosti in vrhunskih poznavalcev čebel in čebeljih pridelkov. Tudi čebelarjev. Želimo si, da Medex postane nekakšen »bee-hub« tudi na področju vsebin, ne le inovativnih izdelkov, ki nastajajo v naših razvojnih laboratorijih. Po eni strani torej želimo širiti »čebeljo zgodbo«, spodbujati ljudi k ustvarjanju čebelam prijaznega sveta, po drugi strani pa seveda s tehtnimi in verodostojnimi vsebinami, ki jih uporabnikom ponujamo na različnih točkah prodajnega lijaka, reševati težave uporabnikov, jih izobraževati in jim izboljševati življenje. Izboljševanje življenja z močjo čebel, podprto z dokazi znanosti, niso le »besede«, zapisane v našem sloganu, to je DNK našega podjetja.

Sodelujete tudi s Tadejem Pogačarjem. Kako bi opredelili to sodelovanje?

Medex kot podjetje že od nekdaj vrača skupnosti tudi s podpiranjem slovenskih športnikov. Od letos smo tako ponosni sponzorji ŽNK Radomlje – članska in kadetska selekcija nastopata pod tekmovalnim imenom ŽNK Radomlje Medex – in seveda našega izjemnega kolesarja Tadeja Pogačarja. Tadej Pogačar Slovencev in sveta ne navdušuje le z izjemnimi športnimi dosežki, temveč tudi s svojo osebnostjo, vrednotami in življenjskim slogom. Lastnosti, kot so skromnost, delavnost, zagnanost in vztrajnost, povezanost z ekipo in družino, so tudi lastnosti čebel. Prav zaradi njegovih vrednot, osebnostnih lastnosti in življenjskega sloga smo v Tadeju Pogačarju prepoznali odličnega partnerja pri ozaveščanju ljudi o varovanju čebel ter širjenju ideje o čebelam in ljudem prijaznem svetu. Tadej je tako postal naš ambasador čebel in čebeljih pridelkov in bo tudi obraz in glas naše jesenske kampanje za čebelje izdelke za krepitev odpornosti in podporo zdravju ter dobremu počutju, zlasti legendarnega medenega Apisirupa, ki nam z že več kot pol stoletja staro formulo, pomaga lažje dihati; propolisa iz linije najmočnejših propolisov na trgu Propolis defense in matičnega mlečka BIO Gelée Royale Forte, ki ga kot vse druge matične mlečke iz Medexa odlikuje standardizirana vsebnost 10-DHA, nenasičene maščobne kisline, ki je ni nikjer drugje v naravi in ki je kriterij kakovosti matičnega mlečka. Tadej je na dirki po Franciji za zaščito uporabljal pršilo Propolis defense, ki dokazano uniči 90 odstotkov virusov. Kdo ve, morda je prav zaradi tega »ušel« covidu?

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji