bla
Intervju

Kako je Voyo v treh mesecih zablestel na TikToku

Tjaša Potočnik, ki na Pro Plusu skrbi za digitalni marketing, je z bralci MM-a delila spoznanja ob prodoru slovenskega pretočnega ponudnika Voyo na TikTok. Kot pravi, je poleg avtentičnosti izredno pomembno še odlično poznavanje svojega produkta.

Voyo je v treh mesecih zabeležil 10 tisoč sledilcev, več kot milijon ogledov in več kot 195 tisoč všečkov, s tem pa so postali ena od vidnejših slovenskih medijskih blagovnih znamk na TikToku. Tudi v medijski hiši Pro Plus opažajo, da na trenutno najbolj vročem družbenem omrežju še zdaleč niso prisotni le najstniki. Veliko je tudi odraslih, ki preko TikToka prihajajo v stik z vsebinami na Voyu in jim s tem višajo gledanost.

Zakaj menite, da je Voyo prav na TikToku doživel takšen uspeh?

Gre za kanal, za katerega je potrebno biti avtentičen in producirati vsebino, ki temelji na dobri kreativni rešitvi. Ob spremljanju naše industrije in trendov na kanalu začutiš, kaj je ljudem všeč, na kaj se odzivajo. K sreči se TikTok močno razlikuje od na primer Facebooka in Instagrama ter profilom, ne glede na število sledilcev, omogoča rast glede na kreativnost in unikatnost vsebine.

Našim gledalcem in uporabnikom TikToka ponujamo poleg izsekov iz naših vsebin tudi vsebine, ki jih sicer ne vidijo v serijah, kot so npr. posnetki iz ozadja in različne nerodne napake, t. i. blooperji, in vsebine, ki jih ustvarjamo skupaj z igralci. Poskušamo testirati čim več, kolikor je možno.

Kakšna je bila vaša začetna strategija oziroma »recept« za vsebine? Ste jo do zdaj kakor koli spremenili? Katere cilje zasledujete?

Za prisotnost na TikToku smo se odločili, ko smo to družbeno omrežje prepoznali kot primeren kanal za komunikacijo z mladimi, ki so za našo industrijo ena od zahtevnejših ciljnih skupin.

Profil smo ustvarili v maju, sočasno z začetkom naše kampanje znamčenja, ki je sporočala o novem sloganu »Vsi smo tu«. Ko smo iskali navdih za prvi TikTok, ki bi jasno pokazal našo raznolikost in hkrati nagovoril mlade, da »Ej! Tudi VOYO ima Tiktok!«, je bilo naše vodilo samo to, da mora biti prva sekunda iz Gospoda profesorja in bo pritegnil pozornost. Potem je domišljija skupaj z videoproducentom naredila svoje.

Naša strategija sloni na tem, da poskušamo graditi na raznolikosti vsebin, ki jih ponuja uporabnikom VOYO,  da uporabnike nasmejemo oziroma vzbudimo pozitivna čustva ob ogledu tiktoka in jim hkrati damo kakšen navdih za ogled vsebin na VOYO. Poleg tega gradimo še na tem, da se govori o nas in VOYO umesti v vsakdanji pogovor. Preko tega želimo vzbuditi zanimanje za VOYO in graditi na vrednosti za denar, ki jo VOYO prinaša uporabnikom.

Zasledujemo čim boljšo vključenost, trženje od ust do ust (ang. word-of-mouth, op. p.) in vpliv na dejansko gledanost vsebin na VOYO. Seveda pa ne pozabljamo na to, da je vsebina v prvi vrsti namenjena uporabnikom in želimo, da vsebine VOYO povezujejo s kakovostnimi vsebinami – ne samo na Tiktoku.

bla

Tjaša Potočnik je strokovnjakinja za digitalni marketing v medijski hiši Pro Plus

Koliko ljudi ustvarja vsebine?

Interno vsebino ustvarjava dva človeka. Sama skrbim za vsebino in koncept videa oziroma predstavitve vsebine, videoproducent pa poskrbi, da so vsebine ustrezno predstavljene na način, ki je primeren za platformo in uporabnike na njej. Potem pa so tu še vplivneži, s katerimi sodelujemo in jih umeščamo v vsebine glede na strategijo, cilje in prioritete.

Seveda pa so stvari vedno usklajene s cilji in strategijo blagovne znamke in interno z vsemi igralci, ki soustvarjajo blagovno znamko.

Kakšna so vaša glavna spoznanja ob uspešnem vodenju profila Voya na TikToku?

Spoznanj se je v teh prvih mesecih, ko se spoznavamo s kanalom, nabralo kar nekaj,

Prvič, ustvarjati vsebino, ki bo nasmejala gledalca in ki ima hkrati še potencial za Tiktokov zvok, je težko. Ampak je nujno, če želiš biti avtentičen. Zato je potrebno, da svoj produkt poznaš 150-odstotno. Na primer, pri nas moramo pogledati vsako vsebino, ki se objavi, najmanj enkrat – vsako epizodo v seriji, oddaji, film itd. Vse samo zato, da lahko najdeš tri primerne izseke, dolge največ 15 sekund, ki imajo potencial. Zato je nujno, da testiramo čim več stvari.

Drugič, Tiktok ima vpliv na gledanost določene vsebine in na kanalu še zdaleč ne najdemo več samo najstnikov. Primer je bil izsek iz filma Ne joči Peter, s katerim smo želeli testirati, kdo vse nas spremlja, in po drugi strani opozoriti na to, da so slovenske filmske klasike še vedno doma na VOYO. V treh dneh po objavi se je gledanost filma vidno povišala.

In tretjič, sodelovanje z vplivneži se izplača, če imaš postavljeno vizijo, jasne cilje in imaš dovolj samozavesti, da po skrbnem brifingu partnerju pustiš tudi dovolj kreativne svobode. Na ta način zares ustvarjamo super vsebino, ki uporabnike nasmeje in prepriča. Iskanje vplivnežev za nas ni bilo preveč kompleksno, saj smo v prvi fazi iskali nekoga, ki pozna TikTok bolje od nas oziroma je na kanalu prisoten že dlje časa, ga področje, ki ga pokrivamo, zanima, pozna vsebine, ki so na naši platformi oziroma je tudi njen uporabnik, hkrati pa z VOYO deli svoje vrednote in se z lahkoto poenoti z našim tonom komunikacije in z našo identiteto. Hkrati pa ima seveda tudi odličen doseg.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji