zz
Intervju

»Ime Shein pritegne veliko pozornosti.«

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom, področnim vodjem pri Designer Outlet Slovenija.

Kako vam je uspelo privabiti Shein v Slovenijo? Od kod ideja?

Smo podjetje Designer Outlet Slovenija, ki išče nišne priložnosti, in tako se nam je pojavila možnost, da ponudimo slovenskemu trgu izdelke blagovne znamke Shein. Ker ogromno Slovencev nakupuje na njihovi spletni platformi, se nam je zdela odlična ideja, da to ponudimo kupcem tudi v fizični prodajalni. Tako pod imenom Designer Outlet Slovenija v Sloveniji ponujamo izdelke Shein.

Kako ste zasnovali odprtje trgovine in katera orodja (npr. družbena omrežja, kampanje) ste uporabili za čim večji obisk ob otvoritvi in po njej?

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru Celje pa smo pop-up koncept zapeljali nekoliko drugače. Tokrat gre za večmesečni projekt in bolj izpopolnjen izgled trgovine.  Glede na to smo v Celju dali poudarek na »post« oglaševanje. Večino kupcev oziroma potencialnih strank smo pred in v času obratovanja dosegli preko družbene platforme TikTok. Tako smo se na vseh platformah (Facebook, Instagram in TikTok) usmerili izključno na video vsebine. Poleg omenjenega smo uporabili tudi tradicionalne komunikacijske kanale, predvsem lokalneradijske postaje.

Kako ste prilagodili marketinško strategijo in komunikacijske kanale za fizično prodajalno v primerjavi z uveljavljenim spletnim modelom znamke SHEIN?

Že v osnovi smo se zavedali, da bo ime Shein pritegnilo veliko pozornosti. Poleg tega smo skozi videoposnetke želeli izpostaviti tudi vsebine, ki jih spletna platforma Shein skozi marketing ne izpostavlja pogosto (npr. za vse velikosti in vse starosti) in pozornost ljudi pritegnitii z duhovitimi posnetki. Pomemben del naše promocije je bil poudarek na tem, da bodo kupci izdelke lahko videli in kupili tudi v fizični trgovini.

Kakšno vlogo imajo lokalna okolica, partnerstva in vplivneži pri promociji Shein pop-up trgovin v Sloveniji?

Na prvem mestu je podpora najemodajalcev, ki so nam ponudili vse marketinške vire in njihov vpliv v lokalnem okolju. Kot že prej omenjeno, smo se osredotočili tudi na video vsebine z idejo, da vključimo tudi slovenske vplivneže. Zgodbo na TikToku smo začeli graditi s kolegico iz naše ekipe (Klaro Hazdovac), ki se je kasneje izkazala, glede na odzive sledilcev, kot nepogrešljivi del novih videoposnetkov. Na ta način, če se lahko pošalim, smo z uspešnimi video vsebinami in odzivom sledilcev skozi našo blagovno znamko, ustvarili obraz znamke in TikToka.

Intervju

tuškej
07. 11. 2025

Objavljamo intervju z Mitjem Tuškejem, strategom in partnerjem v skupini Formitas, ki je…

Dober občutek je, da tvoje delo prepozna tisti del strokovne javnosti, ki si mu v svojem delu najbolj predan.

Komotar
03. 11. 2025

In ta strast je razvidna iz vsake minute pogovora s Cirilom Komotarjem, najbolj…

Moja vloga kot ustvarjalca vsebin je v bistvu precej sebična, saj hočem biti sam zadovoljen s tem, kar objavim. Imam res veliko srečo oziroma…

Življenje z znaMMkami
27. 10. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Naši avtorji