bla
Intervju

»Avtentičnost ne pozna bližnjic«

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo svojega nastopa pred 42 tisoč udeleženci Web Summita, ene največjih tehnoloških konferenc na svetu.

Epidemic je slovenski startup, ki s pomočjo nano in mikro vplivnežev ter umetne inteligence digitalizira marketing od-ust-do-ust v 20 državah Evrope, ZDA, Avstraliji ter Kanadi. Njihov algoritem, nagrajen s strani Amazona, uporablja UI za odkrivanje najprimernejših ljudi na družbenih omrežjih za sodelovanje z določeno znamko. Letos smo si priborili priložnost, da Epidemic predstavimo na največjem in najpomembnejšem tehnološkem dogodku Websummit v Lizboni. V okviru We Summitovega tekmovanja PITCH se je za laskavi naslov potegovalo 1900 startupov iz vsega sveta, v prvi krogu  je bilo za PITCH na samem dogodku izbranih 72. Po zmagi v prvem krogu je bil Epidemic uvrščen med 15 najboljših v polfinale »bitke«, kjer je Nika Kristina Butina na glavnem odru dogodka s preko 42 tisoč udeleženci predstavila  zgodbo Epidemica (več o njej si lahko preberete tudi v intervjuju na povezavi). Kot je povedala za MM, si nastop z ekipo štejejo kot izjemen dosežek v sicer nepredvidljivem letu in še eno izmed potrditev našega trdega dela.

Če začnemo v športnem žargonu, kako ste zadovoljni z »izkupičkom« svojega nastopa na Web Summitu?

Smo izredno zadovoljni, absolutno nad našimi pričakovanji. Z začetka smo bili opozorjeni, da je dogodek enormen, tudi rahlo kaotičen in si je težko pridobiti pozornost oziroma biti opažen. Kljub temu je naša ekipa že prvi dan dokazala ravno nasprotno. Aktualnost panoge, energija sodelavcev in inovativnost našega poslovnega modela sta nam omogočila dostop do potencialnih strank iz svetovnega vrha, partnerjev in investitorjev. Najbolj pa nas je razveselilo, ko se je po našem polfinalnem nastopu zadeva začela odvijati tudi v obratni smeri, torej inbound, za kar verjamem, da so bile sanje vsakega prisotnega startupa.

blaEkipa Epidemica

Kako bi opisali samo izkušnjo, torej »pičanje« pred več tisoč ljudmi? Koliko časa ste se pripravljali na nastop?

Tega sem si od nekdaj želela, pičanje je moja strast. Čeprav se moja kolena spremenijo v puding, takrat zares zaživim. Ne boste verjeli, kako dobro je lahko življenje s »puding koleni«! Na mojem bucket listu se nahaja tudi Ted Talk in mislim, da je bil moj nastop zanj kar lepa popotnica. Na nastop sem se pripravljala v dneh pred dogodkom. Med tem, ko smo z ekipo raziskovali lepote Portugalske, sem si v brado priložnostno mrmrala pič. Ne boste verjeli, kako maska pride prav v takih primerih. Sam pič je bil izvrstna izkušnja in že v prvih dneh po dogodku aktivno iščem nove dogodke, kjer bi lahko predstavili našo zgodbo.

bla

Ali ste v tej izkušnji prišli do kakšnih zanimivih spoznanj, ki bi jih delili z našimi bralci, in kako jih boste uporabili naprej?

Nedvomno je bilo presenečenje, da je na velikih odrih tudi odmev izgovorjenih stavkov ogromen. Medtem ko izgovarjaš že svoj naslednji stavek, v odmevu še vedno slišiš zadnjo besedo stavka pred tem. Bojda pomaga pri tem, da govoriš počasneje, vendar je vse skupaj precej moteče.

Pandemija ni prizanesla organizatorjem in obiskovalcem konferenc. Kaj je bilo drugače letošnjem, »koronskem« Web Summitu?

Ker je bil to moj prvi Web Summit, težko primerjam dogodek s predkoronsko verzijo. Kljub temu, je bila celotna ekipa Epidemica res pozitivno presenečena nad gladkim potekom in minimalnimi motnjami s strani »koronskih« ukrepov. V notranjosti dvorane so seveda zahtevali maske, na vhodu pa preverjali pogoj PCT. Med samim pičanjem, na prostem in med jedjo mask nismo potrebovali. Tudi mreženje ljudi so izvedli res idealno. Vsak je za vratom nosil QR kodo, ki nas je ob skeniranju povezala na Web Summitovi aplikaciji, s katere smo po končanem dogodku z enim klikom lahko izvozili vse pridobljene stike.

Kaj sicer načrtujete za konec 2021 in začetek 2022?

Leto 2021 zaključujemo z osvojenim ciljem - prvi milijon evrov prometa. V začetku 2022 se nameravamo osredotočati na strateška partnerstva - začenši s kontakti iz Web Summita.

Za konec še beseda o aktualni temi. Kako komentirate frazo utrujenosti nad vplivneži (ang. influencer fatigue), ki jo v zadnjih mesecih vedno pogosteje zasledimo?

Bodi pristen, bodi ti, to je naše vodilo. Ključnega pomena je spodbujanje vplivnežev po prikazovanju svojih avtentičnih prepričanj in vrednot, ki se jih držijo, z drugimi besedami svojemu občinstvu predati tisto resnično izkušnjo. V trenutku, ko se vplivnež odloči za promocijo izdelka ali storitve, ki ne sovpada z njegovim prepričanjem, je trenutek, ko se njegovo občinstvo tega zave, še desetkrat bolj. Bistvo je, da raje vidimo, da vplivnež zavrne povabilo k sodelovanju, kot da s svojo skupnostjo deli nekaj, česar sam ne čuti. Menim, da avtentičnost nima nikakršne bližnjice, le pristne povezave z blagovno znamko so tiste, katere žanjejo uspehe.

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

tesa
12. 11. 2021

Tesa Jurjaševič je ustvarjalka vsebin, vplivnica, ki je utirala pot modnemu blogerstvu v…

Naši avtorji