frodX
Dogodki

Webinar: Kaj lahko AI že danes uredi za vaš marketing in vaše stranke?

Postopoma vstopamo v ero brez piškotkov, ko postaja analitika za spremljanje učinkovitosti oglaševanja bistveno slabše pregledna oz. neprimerljivo kompleksnejša. Istočasno se postopoma ukinjajo oglaševalski mehanizmi, ki so bili do nedavnega možni in so tudi odlično delovali.

Obstoječi D2C-ponudniki so posledično zelo verjetno pred spremembo poslovnega modela, kjer bo nujen večji poudarek na rasti z up-sell košaricami in ponovitvami nakupov obstoječih strank ali celo naročniško prodajo za replenishment produkte. Tovrstna transformacija bo zahtevala uvedbo novih pristopov in novih tehnologij, obenem pa tudi poseg v produktni portfelj, da bo izkušnja stranke na ravni, da bo stranke sploh mogoče nagovarjati k ponakupu.

Kako se učinkovito lotiti takšne transformacije in katere tehnologije bodo na poti ključne? O tem bo govora na webinarju, na katerem bosta svoje bogate izkušnje o tem, kako začeti s spremembo poslovnega modela z udeleženci delila Igor Pauletič in Andrej Bergant.

Več na spletni strani. 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji