beletrina trubadurji
Dogodki

»Trubadorji« na pot do ljubiteljev knjig

»Med karanteno smo bralcem omogočali dostop do knjig preko sistema Biblos, zdaj pa bi jim radi ponovno stisnili roko in se z njimi o knjigah pogovarjali iz oči v oči,« o svoji novi akciji »Beletrinini trubadurji« pravijo v založbi.

Avtorji založbe Beletrina bodo to poletje s svojimi zgodbami in knjižnimi deli zaokrožili po Sloveniji, kjer se bodo na javnih pogovorih srečali z bralci. V založbi so namreč prepričani, da je pristni stik ključnega pomena za dolgo in srečno razmerje.

Po novih spletnih formatih ponovno v fizični svet

»Ko se je ob samoizolaciji zaradi pandemije covida-19 tudi literarno življenje preselilo na splet, smo se pri Beletrini trudili, da bi bralkam in bralcem z novimi spletnimi formati lajšali dolge trenutke samote in negotovosti,« je povedal  Mitja Čander, direktor založbe Beletrina. Ob koncu karantene pa so se v založbi odločili, da se spet napotijo v fizični svet. Po Čandrovih besedah bodo z njihovimi avtorji obiskali številne kraje po Slovenciji in se v živo srečali z bralci. »Naša skupna zavezanost knjigam in branju se zdi danes nepogrešljiv element upanja za lepšo prihodnost,« dodaja.

Cilj: krepitev blagovne znamke in prodaja knjig

Glavna ciljna skupina akcije »Beletrinini trubadurji« so bralci in uporabniki splošnih knjižnic, saj so prav ti med karanteno najbolj pogrešali osebni stik z avtorji. Akciji so se zato pridružile tudi številne knjižnice. Kot so pri Beletrini povedali za MM, sta cilj akcije tudi krepitev blagovne znamke založbe in prodaja knjig, saj bodo s seboj v vsak kraj peljali tudi knjižno polico, na kateri bodo knjige po posebnih cenah.

Promocijski filmi z Noahom Charneyjem

Na akcijo bodo pri Beletrini opozarjali s pomočjo nacionalnih in lokalnih medijev, preko družbenih omrežij in kratkih promocijskih filmov, v katerih nastopa ameriški pisatelj Noah Charney, živeč v Sloveniji. Spremlja jo tudi nagradna igra s knjižnimi nagradami.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji