»Trubadorji« na pot do ljubiteljev knjig
»Med karanteno smo bralcem omogočali dostop do knjig preko sistema Biblos, zdaj pa bi jim radi ponovno stisnili roko in se z njimi o knjigah pogovarjali iz oči v oči,« o svoji novi akciji »Beletrinini trubadurji« pravijo v založbi.
Avtorji založbe Beletrina bodo to poletje s svojimi zgodbami in knjižnimi deli zaokrožili po Sloveniji, kjer se bodo na javnih pogovorih srečali z bralci. V založbi so namreč prepričani, da je pristni stik ključnega pomena za dolgo in srečno razmerje.
Po novih spletnih formatih ponovno v fizični svet
»Ko se je ob samoizolaciji zaradi pandemije covida-19 tudi literarno življenje preselilo na splet, smo se pri Beletrini trudili, da bi bralkam in bralcem z novimi spletnimi formati lajšali dolge trenutke samote in negotovosti,« je povedal Mitja Čander, direktor založbe Beletrina. Ob koncu karantene pa so se v založbi odločili, da se spet napotijo v fizični svet. Po Čandrovih besedah bodo z njihovimi avtorji obiskali številne kraje po Slovenciji in se v živo srečali z bralci. »Naša skupna zavezanost knjigam in branju se zdi danes nepogrešljiv element upanja za lepšo prihodnost,« dodaja.
Cilj: krepitev blagovne znamke in prodaja knjig
Glavna ciljna skupina akcije »Beletrinini trubadurji« so bralci in uporabniki splošnih knjižnic, saj so prav ti med karanteno najbolj pogrešali osebni stik z avtorji. Akciji so se zato pridružile tudi številne knjižnice. Kot so pri Beletrini povedali za MM, sta cilj akcije tudi krepitev blagovne znamke založbe in prodaja knjig, saj bodo s seboj v vsak kraj peljali tudi knjižno polico, na kateri bodo knjige po posebnih cenah.
Promocijski filmi z Noahom Charneyjem
Na akcijo bodo pri Beletrini opozarjali s pomočjo nacionalnih in lokalnih medijev, preko družbenih omrežij in kratkih promocijskih filmov, v katerih nastopa ameriški pisatelj Noah Charney, živeč v Sloveniji. Spremlja jo tudi nagradna igra s knjižnimi nagradami.