Richard Schotton
Dogodki

SOZ Akademija: Uporaba spoznanj vedenjske znanosti v marketingu (Richard Schotton)

Vsak, ki dela na področju marketinga, se ukvarja z vplivanjem na odločitve. Da bi bili pri tem uspešni, je potrebno najprej razumeti, kateri so vzvodi, kaj odločitve poganja. Na delavnici bodo udeleženci spoznali področja vedenjske znanosti, ki so aplikativna v trženju. Pri tem bo Richard Schotton izhajal iz preprostega ogrodja, ki pomaga pri razumevanju in uporabi znanstvenih spoznanj pri vsakdanjem delu. Predstavil bo nekatere klasične študije, ki odkrivajo fascinantne načine, kako človeški um sprejema odločitve o vedenju ter tudi nove, manj znane raziskave, ki bodo dodale dodaten vpogled in pomembne prednosti.

Več o dogodku lahko preberete tu. 

Intervju

a1
24. 09. 2020

Po mnenju Matjaža Vračka, direktorja prodaje zasebnim uporabnikom v A1 Slovenija, se bo…

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

Naši avtorji