Richard Schotton
Dogodki

SOZ Akademija: Uporaba spoznanj vedenjske znanosti v marketingu (Richard Schotton)

Vsak, ki dela na področju marketinga, se ukvarja z vplivanjem na odločitve. Da bi bili pri tem uspešni, je potrebno najprej razumeti, kateri so vzvodi, kaj odločitve poganja. Na delavnici bodo udeleženci spoznali področja vedenjske znanosti, ki so aplikativna v trženju. Pri tem bo Richard Schotton izhajal iz preprostega ogrodja, ki pomaga pri razumevanju in uporabi znanstvenih spoznanj pri vsakdanjem delu. Predstavil bo nekatere klasične študije, ki odkrivajo fascinantne načine, kako človeški um sprejema odločitve o vedenju ter tudi nove, manj znane raziskave, ki bodo dodale dodaten vpogled in pomembne prednosti.

Več o dogodku lahko preberete tu. 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji