prodajni mindset
Dogodki

Prodajni Mindset: Od marketinške strategije do prodajnega rezultata

Naslednji Prodajni Mindset z naslovom »Od marketinške strategije do prodajnega rezultata« bo združil marketing, prodajo in vodenje ekip – in kdo bi bil boljši, da vas popelje skozi ključne strategije, kot Dražen Vranješ Kosi in Primož Hvala?

 Dražen Vranješ Kosi – direktor marketinga BMW Slovenija
⤷ Kako uskladiti prodajo in marketing na primeru Radia Antena Media Slovaška
⤷ Gradnja prodajno-marketinške ekipe, ki prinaša rezultate
⤷ Marketinške strategije, ki neposredno povečujejo prodajo

 Primož Hvala – prodajni trener in svetovalec
⤷ Kako ustvariti vrhunski prodajni tim?
⤷ Katere prodajne tehnike prinašajo najboljše rezultate?
⤷ Kako prepoznati in razviti prodajni potencial pri posameznikih?

Če vas zanimata prodaja in marketing, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. 

Za več informacij in prijavo obiščite našo spletno stran

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji