PriceTag day – Praznik cenovcev
Dogodki

PriceTag day – Praznik cenovcev

Produktni oglasi oz. »cenovci«, so ključno gonilo slovenskega in globalnega oglaševalskega prostora. Po grobih ocenah ta segment v Sloveniji obsega kar 70 % vsega oglaševalskega zakupa, kar pomeni približno 60 milijonov evrov letno. A kljub temu mu oglaševalska stroka ne posveča dovolj pozornosti. Zato predstavljamo PriceTag day – Praznik cenovcev, posvečen kreativnosti in učinkovitosti v produktnem oglaševanju.

Več o dogodku na spletni strani.

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji