nina kogej
Dogodki

Nina potuje: Od popotniškega dnevnika do uspešne blagovne znamke

Danes zjutraj smo na MM-u pripravili prvega iz niza dogodkov, ki smo jih poimenovali ZooMMinar 30’. Z njimi želimo v polurnih sproščenih pogovorih ob jutranji kavi predstaviti zanimive sogovornike.

Naša prva gostja je bila potovalna blogerka Nina Kogej, s katero smo se (med drugim) pogovarjali o tem, kako postati uspešen potovalni bloger in kako do sodelovanja z različnimi podjetji.

Nina Kogej, ki ustvarja blog Nina potuje, je blog začela pisati z namenom, da bi o njenih potovalnih dogodivščinah lahko brali njeni prijatelji in družinski člani. »To je bil neke vrste popotniški dnevnik. Ni se mi ljubilo vsakemu posebej ponavljati vsega, kar sem na potovanju doživela, pa sem začela z zapisi,« je povedala. »V tistem času sem veliko pisala tudi za različne tiskane medije in predavala. Ko se je zgodila gospodarska kriza, je večina tiskanih medijev od avtorjev kar naenkrat pričakovala brezplačne potopise in reportaže, kar je bilo za mnoge zelo odbijajoče; tudi zame. Zato sem se odločila, da namesto za druge brezplačno raje pišem zase. Tako so na blogu počasi začele nastajati popotniške vsebine in nevede se je s tem krepila tudi blagovna znamka Nina potuje oziroma Nina Travels.«

Od ignoriranja do uspešnih sodelovanj 

Danes Nina Kogej velja za eno od najuspešnejših potovalnih blogerk v Sloveniji. Kot eno od skrivnosti svojega uspeha navaja dejstvo, da je začela s samostojnimi potovanji z nahrbtnikom na rami, sledila so potovanja v svoje, odkar sta s partnerjem postala starša, pa se osredotočajo bolj na družinska potovanja. »To, da na nek način nudim vpogled v različne sloge potovanj, zagotovo bogati zapise na mojem blogu,« je prepričana.

Ko je raslo število bralcev, so se pojavila tudi prva plačana sodelovanja, čeprav priznava, da je bila sprva večina njenih prošenj za sodelovanja spregledanih oziroma nanje ni dobila odgovora. Danes podjetja sama vzpostavijo stik z njo, tako da je prišlo do že veliko uspešnih sodelovanj, na primer z nemško in avstrijsko turistično organizacijo, zavarovalnico Vzajemna, Mastercard Slovenija in letalsko družbo Air France. Nekatera sodelovanja so plačana, pri drugih gre za »blagovno menjavo«. »V osnovi zagovarjam načelo, da je vsako delo vredno in ga je zato primerno tudi finančno ovrednotiti, ne glede na to, v kakšni dejavnosti pravzaprav delaš. A dejstvo je, da je to velikokrat precej težje doseči, kot se morda zdi, sploh v primeru bloganja na slovenskih tleh. Kljub temu pa v določenih primerih blagovna menjava vendarle ni tako slaba, še posebej ko potrebuješ določeno storitev ali izdelek, ki bi ga sicer kupil tudi brez tovrstnega sodelovanja. Na odločitev o plačilu pa vplivajo tudi zahteve naročnika. Nekateri bi želeli le objavo ali dve v Instagramovih zgodbah, drugi predstavitveni blogovski prispevek, promocijski video, fotografije za lastno promocijo, večmesečno sodelovanje, morda pa tudi celoletno ambasadarstvo,« pravi Nina, ki je sicer velika zagovornica vsebinskega marketinga. »S klasičnimi oglasi ni nič narobe, če želimo opozoriti na svojo ponudbo, storitev ali destinacijo, a so pogosto preveč suhoparni. Blogerji destinacijo opišemo iz lastnih izkušenj in naredimo vse skupaj veliko bolj zanimivo,« pravi in dodaja, da bodo blogerski zapisi zdaj še bolj zanimivi tudi zaradi situacije z epidemijo koronavirusa. »Iz prve roke bomo lahko poročali, kaj se dejansko dogaja na neki lokaciji, kako je tam s higieno in zdravstvenim stanjem in to bo za marsikoga verjetno zanimivo,« je prepričana Nina Kogej.

Brez truda ni uspeha

Kakšen pa bi bil njen nasvet za vse, ki se želijo lotiti bloganja? »Predvsem se morajo zavedati, da je v bloganje potrebno vložiti precej časa in dela. Marsikdo vidi le slike in videoposnetke z naših potovanj in to, kako lepo se imamo. Ne vidi pa, koliko dela je za tem. Približno 30 odstotkov je potovanja, 70 odstotkov pa priprav na potovanje, delo med samim potovanjem in seveda še vsa postprodukcija, ki zahteva ogromno časa,« pravi sogovornica. Za slednje, torej obdelavo fotografij in montažo posnetkov, trenutno skrbi njen partner Simon, ki od bloga Nina potuje že živi, medtem ko je Nina še zaposlena v družinskem podjetju. Oba pa upata in si želita, da bi nekoč lahko živela le od zaslužka, ki bi jima ga omogočil blog.

Daljši intervju z Nino Kogej boste lahko prebrali v naslednji številki MM-a, ki izide konec maja 2020.

Naslednji ZooMMinar30´ bo v četrtek, 14. maja 2020 ob 9. uri. Pogovarjali se bomo s Kristjanom Magdičem, predstavnikom podjetja Paradajz, pod okrilje katerega sodi znamka paradižnika Lušt. ZooMMinar bo dostopen preko povezave: https://zoom.us/j/94924526959.

 

 

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji