pog
Dogodki

MModerni seminar: Poslovna pogajanja

S poslovnim svetovalcem Primožem Pleškom boste obravnavali poslovna pogajanja od a (osnov) do ž (izvedbe).

Pogajanja so pomemben del poslovne komunikacije. Naše pogajalske veščine določajo našo sposobnost vplivanja v situacijah, ko imamo s sogovorniki različna stališča. S pravimi pristopi in medsebojnim spoštovanjem lahko vodimo pogovor v smer, ki je sprejemljiva za oba sogovornika.  

 

PREDAVATELJ: Primož Pleško
KDAJ: 12. april 2021, med 9:00 in 12:00, dogodek bo v online okolju
PRIJAVI SE NA: mmoderniseminarji@marketingmagazin.si, tel: 01 43 45 641
CENA SEMINARJA: 100,00 EUR + DDV. Za prijave do 6. april 2020 in za naročnike MM-a velja 25 % popust.
MM-garancija: Če s seminarjem ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar. 

Program predavanja:

a.     Osnovna dejstva o pogajanjih:

o   Definicija poslovnih pogajanj

o   Pogajalski slogi

o   Pomen kompromisa

b.     Komunikacija v pogajanjih:

o   Komunikacijski model

o   Razlike v zaznavanju

o   Dinamična komunikacija

c.     Priprava na pogajanja:

o   Načrtovanje pogajanj

o   Pogajalski proces

o   Faze pogajanj

d.     Izvedba pogajanj:

o   Ocena stališč

o   Pogajalske tehnike

 

O predavatelju:

Primož Pleško je že več kot 13 let poslovni svetovalec, predavatelj in master coach v podjetju Vernar consulting d.o.o. Je certificiran izvajalec in svetovalec za licenčno orodje TTI Success Insights® - orodje profiliranja kadra glede na vedenjski potencial, vrednote, motive, prodajne veščine, čustveno inteligenco. Je univerzitetni diplomirani inženir, ki je svojo dolgoletno delovno in vodstveno kariero začel v avtomobilski industriji, kjer se je v roku 11 letne kariere preizkusil na več vodstvenih položajih, med drugim kot produktni vodja, vodja logistike in strateškega načrtovanja ter brand manager. V času svoje svetovalne kariere je uspešno izpeljal več kot 1.300 opravljenih seminarjev in coaching dni. 

Naslovnica 478

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

nika
08. 04. 2021

Slovenski startup Epidemic ima ambicije zgraditi najmočnejšo skupnost nano- in…

Postati želimo simbol avtentičnosti v vplivnostnem marketingu. Zgraditi želimo najmočnejšo skupnost nano- in mikrovplivnežev na svetu, ki temelji na…

franja1
03. 04. 2021

To so besede Maje Oven, ki je s svojim prispevkom pri organizaciji Maratona Franja in…

amy rodgers
01. 04. 2021

Leto 2020 je svet postavilo pred neslutene izzive. Prihodnost je sicer nehvaležno…

»Leto 2020 je direktorjem marketinga ponudilo priložnost, da se 'resetirajo', inovirajo in razmišljajo zunaj ustaljenih okvirov,« pravi Amy…

Naši avtorji